ნატურალური დიეტა- ვეგეტარიანული

მოდური

მრავალფეროვანი ვეგეტარიანული დიეტა ყველა საჭირო საკვებ ნივთიერებას აწვდის ორგანიზმს.

ხორცის გარეშე

ბოლო წლების განმავლობაში ვეგეტარიანიზმი მარგინალური მიმდინარეობიდან უაღრესად მისაღებ კვების ტიპად და ცხოვრების წესად იქცა. ვეგეტარიანული დიეტის მთავარი წესია ავირიდოთ ნებისმიერი სახის ხორცი. საკვები, რომელიც ცილების საჭირო რაოდენობით გვამარაგებს არის ყველი, კვერცხი, მარცვლეული, ფქვილი და პარკოსანი მცენარეები.
Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.

 

The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

დაიკელით წინაში

დიეტის ყოველი ცვლილება წონის დაკლებას იწვევს, განსაკუთრებით კი საწყის ეტაპზე. თუმცა, ვეგეტარიანულ დიეტაზე გადასვლა მუდმივ წონაში კლებას უზრუნველყოფს.

ბოლო 2 დეკადის განმავლობაში კვებისა და მისი მეშვეობით დაავადებების პრევენციისა და მკურნალობის მიმართულებით მრავალი სამეცნიერო კვლევა ჩატარდა.

 

თქვენთვის საჭირო დიეტა თავად უნდა შეარჩიოთ!

მენიუ

საუზმე

დაბალ ცხიმიანი იოგურტი, ერთი ჯამი ბურღულეული, ფორთოხლის წვენი, 2 ტოსტერი მწვანილით ან დაბალ კალორიული ჯემით, ერთი ჭიქა რომელიმე წვენი. მაგ.: სტაფილოს, ვაშლის და ფორთოხლის მიქსი.

სადილი

სპაგეტი ისპანახით ან ვეგეტარიანული რიზოტოთი და ჭიქა ფორთოხლის წვენით. სალათის ფოთოლი ვინეგრეტის სოუსით.

ვახშამი

ტოსტები ხორბლის პურითა და ავოკადოთი, დაჭრილი ხახვი, პომიდორი, ლიმნის წვენი, ბალახეულის ჩაი ან სიმინდის ან ბარდის სალათი ბალახეულის ჩაით.

, , , , ,