• nutrients

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ჯანმრთელი

არ აქვს მნიშვნელობა რამდენად მძიმე თუ მსუბუქი იყო გასული ზამთარი, როგორც კი მთავრდება ენერგიის მაგიერ სისუსტეს ვგრძნობთ. როგორ გავხდეთ უფრო ენერგიულები?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არც თუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც.

ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია – შუადღისას15 წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.

Энергетические овощные рецепты

და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყონოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც – მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!

смузи

აღმოაჩინეთ დღის ნებისმიერი კერძისათვის ბოსტნეულის კერძების საუკეთესო რეცეპტები.

, , , , , , ,