პარკის ლობიო

 

100 გ-ში  24 კკალ

შეიცავს ფოლიუმის მჟავას, მინერალებს, ბოჭკოს, ცინკს, კალიუმს, პრო-ვიტამინს A, ვიტამინებს C და E.

საკმაოდ განსხვავებული

პარკის ლობიოს მომზადება მნიშვნელოვნად განსხვავდება სხვადასხვა სახის მშრალი ლობიოსაგან.

ასხივეთ სილამაზე 

ის შეიცავს დიდი რაოდენობით ვიტამინს C, პროვიტამინს A, B ჯგუფის ვიტამინებს, ვიტამინს E, ფოლიუმის მჟავას, მინერალებს და დიეტურ ბოჭკოს. ვიტამინები C, A, E და ცინკი ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს და კანს ახალგაზრდულ და ჯანმრთელ ელფერს აძლევს.

ჯანმრთელი გული 

ფოლიუმის მჟავის, დიეტური ბოჭკოების, მაგნიუმისა და კალიუმის რაოდენობა მწვანე ლობიოში მნიშვნელოვნად იცავს გულს და უზრუნველყოფს მის ნორმალურ ფუნქციონირებას.

ნორჩი და ფაქიზი  

თავდაპირველად საკვებად მხოლოდ ლობიოს თესლები გამოიყენებოდა. პარკის ლობიოს გემო იტალიელებმა გაუსინჯეს (მე-17 საუკუნეში). ისინი პარკის ლობიოს ყოველ 24 საათში კრეფდნენ, რათა არ მიეცათ მათთვის ზედმეტად დამწიფების საშუალება. დროთა განმავლობაში გაჩნდა მწვანე ლობიოს ბაღები, რომლებიც ამჟამად ფრანგული ლობიოს სახელითაა ცნობილი.

კარაქისფერი ლობიო

ყვითელ ლობიოს ფრანგები კარაქისფერ ლობიოსაც ეძახიან მისი ფერის გამო. თუმცა ეს სახელი ბოსტნეულის გემოდანაც მომდინარეობს - იგი კარაქივით დნება პირში. 

თქვენი იდეალური ფიგურისათვის

ყვითელი და მწვანე პარკის ლობიო საკვებად ვარგისი ნორჩი პარკების სახით იკრიფება. ის მნიშვნელოვანი კომპონენტია დიეტური სამზარეულოსათვის. ლობიოს სხვა ჯიშებისგან განსხვავებით, ყვითელი და მწვანე პარკის ლობიო შეიცავს მეტი რაოდენობის ვიტამინებსა და ნაკლები ოდენობის ცილებს. ბოჭკოს მცირე შემცველობის გამო ისინი დაბალკალორიული და იოლად მოსანელებელია.

მიირთვით პარკის ლობიო და დაემსგავსეთ მათ.  



რეცეპტები ამ ბოსტნეულით

მწვანე ლობიო კვერცხით

მწვანე ლობიო კვერცხით

უგემრიელესი, იოლად მოსამზადებელი საზაფხულო კერძი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
კრევეტები ბოსტნეულით

კრევეტები ბოსტნეულით

კრევეტების მომზადების იაპონური რეცეპტი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი რთული
მწვანე ლობიო ნიგვზით

მწვანე ლობიო ნიგვზით

მოამზადეთ მარტივი კერძი მწვანე ლობიოსგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის