B ვიტამინი ამშვიდებს თქვენს ნერვებს და ხელს უწყობს მეტაბოლიზმს

B ჯგუფის ვიტამინები განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ორგანიზმისათვის. ისინი ფერმენტების შემადგენლობაში შედიან ან ააქტიურებენ მათ. ამიტომ, მათ უდიდესი გავლენა აქვთ უჯრედის მეტაბოლიზმზე და წარმოადგენენ ორგანიზმში მიმდინარე უამრავი პროცესის საფუძველს. B ჯგუფის ვიტამინები ძირითადად ნერვული სისტემის ფუნქციონირებაზე და შესაბამისად მენტალურ ჯანმრთელობაზეა პასუხისმგებელი. B ვიტამინების დეფიციტს ძალიან სერიოზული შედეგი აქვს. მათი დეფიციტი იწვევს სისხლძარღვების, ნერვული სისტემის და სისხლში ქოლესტერინის დონის ცვლილებებით გამოწვეულ დაავადებებს. B ჯგუფის ვიტამინებს დიდ ოდენობით შეიცავს ქერისა და წი­წი­ბუ­რას მარცვლეული, გულღვიძლი, ხორცი, გამშრალი პური, ნუში, კვერცხი, ყვავილოვანი კომბოსტო, კომბოსტო, ნიორი, ხახვი, ბრიუსელის კომბოსტო, ბროკოლი, ისპანახი, ლობიო და ბარდა. უნდა გვახსოვდეს, რომ ამ ვიტამინებისადმი მოთხოვნა განსაკუთრებით იზრდება ტკბილეულისა და სხვა ნახშირწყლების მიღებისას. ამასთან ალკოჰოლი, ყავა და შავი ჩაი ხელს უწყობს B ვიტამინების დაშლას. 

გაიუმჯობესეთ განწყობა B ვიტამინებით მდიდარი საკვების მიღებით


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ორიგინალური მითბოლები (ხორცის ბურთები) კიტრის მწნილით

ორიგინალური მითბოლები (ხორცის ბურთები) კიტრის მწნილით

კლასიკური მითბოლები ახალი გზით შეგიძლიათ მიაწოდოთ!

2 ადამიანი 30-45 წუთი რთული
იხვი ჩინურად

იხვი ჩინურად

ყველაზე ცნობილი ჩინური კერძი.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი რთული
ოქროსფერი ბლინები სიმინდით, ლორით და სატაცურით

ოქროსფერი ბლინები სიმინდით, ლორით და სატაცურით

უგემრიელესი კერძი, რომელიც გაახარებს თქვენს ახლობლებს

2 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
ფახლავა

ფახლავა

აღმოსავლური დესერტი.

6 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
B ვიტამინი ამშვიდებს თქვენს ნერვებს და ხელს უწყობს მეტაბოლიზმს

B ჯგუფის ვიტამინები განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ორგანიზმისათვის. ისინი ფერმენტების შემადგენლობაში შედიან ან ააქტიურებენ მათ. ამიტომ, მათ უდიდესი გავლენა აქვთ უჯრედის მეტაბოლიზმზე და წარმოადგენენ ორგანიზმში მიმდინარე უამრავი პროცესის საფუძველს. B ჯგუფის ვიტამინები ძირითადად ნერვული სისტემის ფუნქციონირებაზე და შესაბამისად მენტალურ ჯანმრთელობაზეა პასუხისმგებელი. B ვიტამინების დეფიციტს ძალიან სერიოზული შედეგი აქვს. მათი დეფიციტი იწვევს სისხლძარღვების, ნერვული სისტემის და სისხლში ქოლესტერინის დონის ცვლილებებით გამოწვეულ დაავადებებს. B ჯგუფის ვიტამინებს დიდ ოდენობით შეიცავს ქერისა და წი­წი­ბუ­რას მარცვლეული, გულღვიძლი, ხორცი, გამშრალი პური, ნუში, კვერცხი, ყვავილოვანი კომბოსტო, კომბოსტო, ნიორი, ხახვი, ბრიუსელის კომბოსტო, ბროკოლი, ისპანახი, ლობიო და ბარდა. უნდა გვახსოვდეს, რომ ამ ვიტამინებისადმი მოთხოვნა განსაკუთრებით იზრდება ტკბილეულისა და სხვა ნახშირწყლების მიღებისას. ამასთან ალკოჰოლი, ყავა და შავი ჩაი ხელს უწყობს B ვიტამინების დაშლას. 

გაიუმჯობესეთ განწყობა B ვიტამინებით მდიდარი საკვების მიღებით