დაამატე ფერი კერძებში

ბოსტნეულისა და ხილის ფერი ასოცირდება გარკვეულ ნივთიერებებთან, რომლებიც მოქმედებენ არა მარტო პროდუქტის ფერზე, არამედ მის სარგებლობაზე ჯანმრთელობისთვის. ხილისა და ბოსტნეულის მრავალფეროვნება უზრუნველყოფს ჩვენი სხეულის მიერ ყველა საჭირო საკვების მიღებას. „ფერადი თეფშის“ პრინციპის გამოყენება ამახვილებს ყურადღებას ნოყიერი კერძების მომზადებაზე და უზრუნველყოფს თქვენი კერძების საინტერესო და გემრიელ დიზაინს.

თქვენს რაციონში აუცილებლად ყოველთვის უნდა იყოს შემდეგი კომპონენტები: წითელი არის სიცოცხლის ფერი, ის ეხმარება ემოციურ პრობლემებს, მკურნალობს სინელეს და დაღლილობას. წითელი ნიშნავს „მინერალებით მდიდარი“. მისმა ნაკლებობამ რაციონში შეიძლება გამოიწვიოს ანემია და თავბრუდასხმა. ნარინჯისფერი არის ოპტიმიზმის ფერი, მკურნალობს სევდას და წაახალისებს ცვლილებებს. მისი ნაკლებობა იწვევს კუჭის შეკრულობას და სახსრების მოჭიმულობას. მწვანე ზრდის ფიზიკურ გამძლეობას, ასუფთავებს სხეულს და გამოყავს ტოქსინები. თქვენ იკლებთ წონაში და არ გაწუხებთ პანიკური შეტევები. მწვანე ფერი ბუნებრივად სავსეა ვიტამინებითა და მინერალებით. ამასთან ერთად, მას დადებითი გავლენა აქვს ჩვენს იმუნიტეტზე, არის კიბოს წინააღმდეგ პრევენციული საშუალება, აუმჯობესებს კანს და ანელებს დაბერებას. იასამნისფერი არის ნაკლებად პოპულარული ფერი ყოველდღიურ რაციონში. მას მოაქვს სიმშვიდე, დასვენება, აუმჯობესებს კონცენტრაციას და მონაწილეობს ტვინის სტიმულაციაში. მიირთვით იასამნისფერი საკვები და დაისვენეთ როგორც სხეულით, ასევე გონებით. ამ გზით თავიდან აიცილებთ გულის შეტევებს. 

შეადგინეთ ფერადი თეფში თქვენი მეგობრებისთვის ჯანმრთელი საკვების პრინციპების თანახმად.

იხილე მეტი:

ბოსტნეულის ფერი – რას ნიშნავს?

 


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

იხვი ჩინურად
იხვი ჩინურად

ყველაზე ცნობილი ჩინური კერძი.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი რთული
დამარინადებული ორაგული
დამარინადებული ორაგული

დამარინადებული ორაგული საუცხოო გემოთი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
ნივრიანი ბაგეტი
ნივრიანი ბაგეტი

ფრანგული სამზარეულოს სიმბოლო.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

მსოფლიოში კარგად ცნობილი ბოსტნეულის კერძი ნიცადან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
დაამატე ფერი კერძებში

ბოსტნეულისა და ხილის ფერი ასოცირდება გარკვეულ ნივთიერებებთან, რომლებიც მოქმედებენ არა მარტო პროდუქტის ფერზე, არამედ მის სარგებლობაზე ჯანმრთელობისთვის. ხილისა და ბოსტნეულის მრავალფეროვნება უზრუნველყოფს ჩვენი სხეულის მიერ ყველა საჭირო საკვების მიღებას. „ფერადი თეფშის“ პრინციპის გამოყენება ამახვილებს ყურადღებას ნოყიერი კერძების მომზადებაზე და უზრუნველყოფს თქვენი კერძების საინტერესო და გემრიელ დიზაინს.

თქვენს რაციონში აუცილებლად ყოველთვის უნდა იყოს შემდეგი კომპონენტები: წითელი არის სიცოცხლის ფერი, ის ეხმარება ემოციურ პრობლემებს, მკურნალობს სინელეს და დაღლილობას. წითელი ნიშნავს „მინერალებით მდიდარი“. მისმა ნაკლებობამ რაციონში შეიძლება გამოიწვიოს ანემია და თავბრუდასხმა. ნარინჯისფერი არის ოპტიმიზმის ფერი, მკურნალობს სევდას და წაახალისებს ცვლილებებს. მისი ნაკლებობა იწვევს კუჭის შეკრულობას და სახსრების მოჭიმულობას. მწვანე ზრდის ფიზიკურ გამძლეობას, ასუფთავებს სხეულს და გამოყავს ტოქსინები. თქვენ იკლებთ წონაში და არ გაწუხებთ პანიკური შეტევები. მწვანე ფერი ბუნებრივად სავსეა ვიტამინებითა და მინერალებით. ამასთან ერთად, მას დადებითი გავლენა აქვს ჩვენს იმუნიტეტზე, არის კიბოს წინააღმდეგ პრევენციული საშუალება, აუმჯობესებს კანს და ანელებს დაბერებას. იასამნისფერი არის ნაკლებად პოპულარული ფერი ყოველდღიურ რაციონში. მას მოაქვს სიმშვიდე, დასვენება, აუმჯობესებს კონცენტრაციას და მონაწილეობს ტვინის სტიმულაციაში. მიირთვით იასამნისფერი საკვები და დაისვენეთ როგორც სხეულით, ასევე გონებით. ამ გზით თავიდან აიცილებთ გულის შეტევებს. 

შეადგინეთ ფერადი თეფში თქვენი მეგობრებისთვის ჯანმრთელი საკვების პრინციპების თანახმად.

იხილე მეტი:

ბოსტნეულის ფერი – რას ნიშნავს?