გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

დაიცავით თვალები – ბოსტნეულში არსებული ნატურალური ფილტრები

ზოგიერთი საკვები ნივთერება აძლიერებს თვალებს და იცავს მათ მზის სხივების მავნე ზემოქმედებისაგან. მათ შორის არიან ანტიოქსიდანტები, რომლებიც თავისუფალ რადიკალებს ანეიტრალებენ. მათგან კი ყველაზე მნიშვნელოვანია E, A და C ვიტამინები და ბეტა-კაროტინია (პრო-ვიტამინი A); მათი ფუნქცია ძლიერდება ისეთი მინერალების არსებობის პირობებში, როგორებიცაა ცინკი, მანგანუმი და სელენიუმი, ასევე ანტოციანინი, რომელიც საკმაოდ დიდი ოდენობით არის წითელ და ლურჯ ხილსა და ბოსტნეულში (მათგან კი განსაკუთრებით მოცვსა და მაყვალში). თვალისათვის დამატებით დაცვას წარმოადგენს ბადურასა და ყვითელ ხალში არსებული ზეაქსანტინი და ლუთეინი. ეს ნივთიერებები ანტიოქსიდანტური თვისებებითაც ხასიათდებიან და მზისგან დამცავ ბუნებრივ საშუალებას წარმოადგენენ, შთანთქავენ რა ულტრაიისფერ სხივებს. ჩვენი ორგანიზმი არ გამოიმუშავებს ზეაქსანტინსა და ლუთეინს და მათ სხვადასხვა საკვებიდან იღებს მზა სახით. ასეთი პროდუქტებია სტაფილო, ისპანახი, ბროკოლი, სიმინდი, ხუჭუჭა კომბოსტო, ოხრახუში, სალათის ფურცლები და ბარდა.


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

სიმინდის შეჭამანდი
სიმინდის შეჭამანდი

კერძი უნიკალური არომატით.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
სევიჩე - მექსიკურად მომზადებული თევზი
სევიჩე - მექსიკურად მომზადებული თევზი

მექსიკური სამზარეულოს ნამდვილი მარგალიტი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)

Whether you serve it as a snack or as a side dish, this salad is definitely a special one, an unexpected combination of tastes

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
ტკბილი სიმინდისა და ინდაურის სალათი
ტკბილი სიმინდისა და ინდაურის სალათი

მოცემული სალათი არის ჯანსაღი, გემრიელი და მსუბუქი ტექსტურის, სალათის მიწოდება შეიძლება, როგორც სადილზე , ასევე ვახშამზე.

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
დაიცავით თვალები – ბოსტნეულში არსებული ნატურალური ფილტრები

ზოგიერთი საკვები ნივთერება აძლიერებს თვალებს და იცავს მათ მზის სხივების მავნე ზემოქმედებისაგან. მათ შორის არიან ანტიოქსიდანტები, რომლებიც თავისუფალ რადიკალებს ანეიტრალებენ. მათგან კი ყველაზე მნიშვნელოვანია E, A და C ვიტამინები და ბეტა-კაროტინია (პრო-ვიტამინი A); მათი ფუნქცია ძლიერდება ისეთი მინერალების არსებობის პირობებში, როგორებიცაა ცინკი, მანგანუმი და სელენიუმი, ასევე ანტოციანინი, რომელიც საკმაოდ დიდი ოდენობით არის წითელ და ლურჯ ხილსა და ბოსტნეულში (მათგან კი განსაკუთრებით მოცვსა და მაყვალში). თვალისათვის დამატებით დაცვას წარმოადგენს ბადურასა და ყვითელ ხალში არსებული ზეაქსანტინი და ლუთეინი. ეს ნივთიერებები ანტიოქსიდანტური თვისებებითაც ხასიათდებიან და მზისგან დამცავ ბუნებრივ საშუალებას წარმოადგენენ, შთანთქავენ რა ულტრაიისფერ სხივებს. ჩვენი ორგანიზმი არ გამოიმუშავებს ზეაქსანტინსა და ლუთეინს და მათ სხვადასხვა საკვებიდან იღებს მზა სახით. ასეთი პროდუქტებია სტაფილო, ისპანახი, ბროკოლი, სიმინდი, ხუჭუჭა კომბოსტო, ოხრახუში, სალათის ფურცლები და ბარდა.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description