გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

დაიცავით თვალები – ბოსტნეულში არსებული ნატურალური ფილტრები

ზოგიერთი საკვები ნივთერება აძლიერებს თვალებს და იცავს მათ მზის სხივების მავნე ზემოქმედებისაგან. მათ შორის არიან ანტიოქსიდანტები, რომლებიც თავისუფალ რადიკალებს ანეიტრალებენ. მათგან კი ყველაზე მნიშვნელოვანია E, A და C ვიტამინები და ბეტა-კაროტინია (პრო-ვიტამინი A); მათი ფუნქცია ძლიერდება ისეთი მინერალების არსებობის პირობებში, როგორებიცაა ცინკი, მანგანუმი და სელენიუმი, ასევე ანტოციანინი, რომელიც საკმაოდ დიდი ოდენობით არის წითელ და ლურჯ ხილსა და ბოსტნეულში (მათგან კი განსაკუთრებით მოცვსა და მაყვალში). თვალისათვის დამატებით დაცვას წარმოადგენს ბადურასა და ყვითელ ხალში არსებული ზეაქსანტინი და ლუთეინი. ეს ნივთიერებები ანტიოქსიდანტური თვისებებითაც ხასიათდებიან და მზისგან დამცავ ბუნებრივ საშუალებას წარმოადგენენ, შთანთქავენ რა ულტრაიისფერ სხივებს. ჩვენი ორგანიზმი არ გამოიმუშავებს ზეაქსანტინსა და ლუთეინს და მათ სხვადასხვა საკვებიდან იღებს მზა სახით. ასეთი პროდუქტებია სტაფილო, ისპანახი, ბროკოლი, სიმინდი, ხუჭუჭა კომბოსტო, ოხრახუში, სალათის ფურცლები და ბარდა.


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

სიცილიური სპაგეტი - თინუსით
სიცილიური სპაგეტი - თინუსით

რეკომენდებულია შეყვარებული ადამიანებისათვის.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
ბურატა სიმინდით და პესტოთი
ბურატა სიმინდით და პესტოთი

ძალიან გემრიელი და მარტივი რეცეპტი

2 ადამიანი 15-30 წუთი მარტივი
სალათი ავოკადოთი და მექსიკური მიქსით
სალათი ავოკადოთი და მექსიკური მიქსით

მარტივი, გემრიელი და საკვები ელემენტებით სავსე რეცეპტი, ზაფხულის საღამოებისათვის

4 ადამიანი 15-30 წუთი მარტივი
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
დაიცავით თვალები – ბოსტნეულში არსებული ნატურალური ფილტრები

ზოგიერთი საკვები ნივთერება აძლიერებს თვალებს და იცავს მათ მზის სხივების მავნე ზემოქმედებისაგან. მათ შორის არიან ანტიოქსიდანტები, რომლებიც თავისუფალ რადიკალებს ანეიტრალებენ. მათგან კი ყველაზე მნიშვნელოვანია E, A და C ვიტამინები და ბეტა-კაროტინია (პრო-ვიტამინი A); მათი ფუნქცია ძლიერდება ისეთი მინერალების არსებობის პირობებში, როგორებიცაა ცინკი, მანგანუმი და სელენიუმი, ასევე ანტოციანინი, რომელიც საკმაოდ დიდი ოდენობით არის წითელ და ლურჯ ხილსა და ბოსტნეულში (მათგან კი განსაკუთრებით მოცვსა და მაყვალში). თვალისათვის დამატებით დაცვას წარმოადგენს ბადურასა და ყვითელ ხალში არსებული ზეაქსანტინი და ლუთეინი. ეს ნივთიერებები ანტიოქსიდანტური თვისებებითაც ხასიათდებიან და მზისგან დამცავ ბუნებრივ საშუალებას წარმოადგენენ, შთანთქავენ რა ულტრაიისფერ სხივებს. ჩვენი ორგანიზმი არ გამოიმუშავებს ზეაქსანტინსა და ლუთეინს და მათ სხვადასხვა საკვებიდან იღებს მზა სახით. ასეთი პროდუქტებია სტაფილო, ისპანახი, ბროკოლი, სიმინდი, ხუჭუჭა კომბოსტო, ოხრახუში, სალათის ფურცლები და ბარდა.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description