დაიცავით თვალები – ბოსტნეულში არსებული ნატურალური ფილტრები

ზოგიერთი საკვები ნივთერება აძლიერებს თვალებს და იცავს მათ მზის სხივების მავნე ზემოქმედებისაგან. მათ შორის არიან ანტიოქსიდანტები, რომლებიც თავისუფალ რადიკალებს ანეიტრალებენ. მათგან კი ყველაზე მნიშვნელოვანია E, A და C ვიტამინები და ბეტა-კაროტინია (პრო-ვიტამინი A); მათი ფუნქცია ძლიერდება ისეთი მინერალების არსებობის პირობებში, როგორებიცაა ცინკი, მანგანუმი და სელენიუმი, ასევე ანტოციანინი, რომელიც საკმაოდ დიდი ოდენობით არის წითელ და ლურჯ ხილსა და ბოსტნეულში (მათგან კი განსაკუთრებით მოცვსა და მაყვალში). თვალისათვის დამატებით დაცვას წარმოადგენს ბადურასა და ყვითელ ხალში არსებული ზეაქსანტინი და ლუთეინი. ეს ნივთიერებები ანტიოქსიდანტური თვისებებითაც ხასიათდებიან და მზისგან დამცავ ბუნებრივ საშუალებას წარმოადგენენ, შთანთქავენ რა ულტრაიისფერ სხივებს. ჩვენი ორგანიზმი არ გამოიმუშავებს ზეაქსანტინსა და ლუთეინს და მათ სხვადასხვა საკვებიდან იღებს მზა სახით. ასეთი პროდუქტებია სტაფილო, ისპანახი, ბროკოლი, სიმინდი, ხუჭუჭა კომბოსტო, ოხრახუში, სალათის ფურცლები და ბარდა.


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

პიცა ჩილი სიმინდითა და კოპათი
პიცა ჩილი სიმინდითა და კოპათი

გემრიელი პიცა დასამახსოვრებელი მომენტებისთვის

1 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
ლაზანია - ხორცითა და ბოსტნეულით
ლაზანია - ხორცითა და ბოსტნეულით

ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი კერძი იტალიური სამზარეულოდან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი რთული
ტკბილი სიმინდის ღვეზელი
ტკბილი სიმინდის ღვეზელი

ჰაეროვანი, ნოტიო და გემრიელი ღვეზელი სიმინდით, რომელიც შესძლებს გაგაბედნიეროთ!

10 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
"ჩოპსალათი"
"ჩოპსალათი"

მიმზვიდველი, უგემრიელესი, სალათი გურმანებისთვის.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
დაიცავით თვალები – ბოსტნეულში არსებული ნატურალური ფილტრები

ზოგიერთი საკვები ნივთერება აძლიერებს თვალებს და იცავს მათ მზის სხივების მავნე ზემოქმედებისაგან. მათ შორის არიან ანტიოქსიდანტები, რომლებიც თავისუფალ რადიკალებს ანეიტრალებენ. მათგან კი ყველაზე მნიშვნელოვანია E, A და C ვიტამინები და ბეტა-კაროტინია (პრო-ვიტამინი A); მათი ფუნქცია ძლიერდება ისეთი მინერალების არსებობის პირობებში, როგორებიცაა ცინკი, მანგანუმი და სელენიუმი, ასევე ანტოციანინი, რომელიც საკმაოდ დიდი ოდენობით არის წითელ და ლურჯ ხილსა და ბოსტნეულში (მათგან კი განსაკუთრებით მოცვსა და მაყვალში). თვალისათვის დამატებით დაცვას წარმოადგენს ბადურასა და ყვითელ ხალში არსებული ზეაქსანტინი და ლუთეინი. ეს ნივთიერებები ანტიოქსიდანტური თვისებებითაც ხასიათდებიან და მზისგან დამცავ ბუნებრივ საშუალებას წარმოადგენენ, შთანთქავენ რა ულტრაიისფერ სხივებს. ჩვენი ორგანიზმი არ გამოიმუშავებს ზეაქსანტინსა და ლუთეინს და მათ სხვადასხვა საკვებიდან იღებს მზა სახით. ასეთი პროდუქტებია სტაფილო, ისპანახი, ბროკოლი, სიმინდი, ხუჭუჭა კომბოსტო, ოხრახუში, სალათის ფურცლები და ბარდა.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description