გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

E ვიტამინი: ჯანმრთელი ნაერთი

დაგეგმეთ თქვენი რაციონი E ვიტამინით მდიდარი საკვებით

E ვიტამინი, A და C ვიტამინებთან ერთად უძლიერესი ანტიოქსიდანტია, რომელიც იცავს ორგანიზმს ჟანგვითი სტრესისაგან და შესაბამისად, თავს არიდებს უჯრედების დაზიანებას - თავისუფალი რადიკალებისაგან. E ვიტამინი ჩართულია აქტიური ანტიკოაგულანტების სინთეზში, ინარჩუნებს უჯრედის მემბრანის გამტარობას და ამცირებს თრომბოციტების აგრეგაციას. ამასთან, E ვიტამინი მონაწილეობს სისხლის წითელი უჯრედების დაცვის, გენების ექსპრესიისა და ნერვული იმპულსის გადაცემის პროცესში. ის ასევე ხელს უწყობს თვალის ნორმალურ ფუნქციონირებას. E ვიტამინის დეფიციტი უიშვიათესია, თუმცა მუკოვისციდოზითა და ცელიაკიით დაავადებულები მიდრეკილნი არიან ამ ვიტამინის დეფიციტისაკენ. დეფიციტის დროს ყველაზე ხშირად პაციენტები უჩივიან დაღლილობას, ანემიას, ნერვული სისტემის დაზიანებას, კუნთების დეგენერაციას და გახშირებულ ინფექციებს. E ვიტამინს მხოლოდ მცენარეები აწარმოებენ. ყველაზე მდიდარი E ვიტამინის წყარო ცხიმებია, განსაკუთრებით კი ხორბლის ზეთი. ამ ვიტამინის საკმაოდ მდიდარი წყაროა თხილეული, მარცვლეული და მწვანე ფოთლიანი ბოსტნეული: სალათის ფოთოლი, ისპანახი და კომბოსტო.


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ბურიტო მექსიკური სოუსით
ბურიტო მექსიკური სოუსით

არომატული და ცხარე ბურიტო მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას.

12 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
დამარინადებული ორაგული
დამარინადებული ორაგული

დამარინადებული ორაგული საუცხოო გემოთი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
ბარდის კერძი ახალი კამით
ბარდის კერძი ახალი კამით

ტრადიციული გემრიელი კერძი

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
E ვიტამინი: ჯანმრთელი ნაერთი

დაგეგმეთ თქვენი რაციონი E ვიტამინით მდიდარი საკვებით

E ვიტამინი, A და C ვიტამინებთან ერთად უძლიერესი ანტიოქსიდანტია, რომელიც იცავს ორგანიზმს ჟანგვითი სტრესისაგან და შესაბამისად, თავს არიდებს უჯრედების დაზიანებას - თავისუფალი რადიკალებისაგან. E ვიტამინი ჩართულია აქტიური ანტიკოაგულანტების სინთეზში, ინარჩუნებს უჯრედის მემბრანის გამტარობას და ამცირებს თრომბოციტების აგრეგაციას. ამასთან, E ვიტამინი მონაწილეობს სისხლის წითელი უჯრედების დაცვის, გენების ექსპრესიისა და ნერვული იმპულსის გადაცემის პროცესში. ის ასევე ხელს უწყობს თვალის ნორმალურ ფუნქციონირებას. E ვიტამინის დეფიციტი უიშვიათესია, თუმცა მუკოვისციდოზითა და ცელიაკიით დაავადებულები მიდრეკილნი არიან ამ ვიტამინის დეფიციტისაკენ. დეფიციტის დროს ყველაზე ხშირად პაციენტები უჩივიან დაღლილობას, ანემიას, ნერვული სისტემის დაზიანებას, კუნთების დეგენერაციას და გახშირებულ ინფექციებს. E ვიტამინს მხოლოდ მცენარეები აწარმოებენ. ყველაზე მდიდარი E ვიტამინის წყარო ცხიმებია, განსაკუთრებით კი ხორბლის ზეთი. ამ ვიტამინის საკმაოდ მდიდარი წყაროა თხილეული, მარცვლეული და მწვანე ფოთლიანი ბოსტნეული: სალათის ფოთოლი, ისპანახი და კომბოსტო.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description