გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

იასამნისფერი ბოსტნეული - ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

ბოსნტეული იასამნისფერ შეფერილობას ანტოციანინისგან იღებს, რომელიც წარმოადგენს ბუნებრივ პიგმენტს ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით. ეს ჯგუფი:

  • ამცირებს სისხლის წნევას;
  • ხელს უშლის დიაბეტის განვითარებას;
  • ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს;
  • ხელს უშლის პარკინსონის, ალცჰეიმერის და გაფანტული სკლეროზის მრავალი სახეობის განვითარებას;
  • აუმჯობესებს მხედველობას.

Purple vegetables

იასამნისფერი ბოსტნეული გაჯერებულია ანტიოქსიდანტებით. თქვენი სხეულის უჯრედები კარგ მდგომარეობაში რომ შეინარჩუნოთ, მნიშვნელოვანია, რომ ისინი კარგად გამოკვებოთ და უზრუნველყოთ ჟანგბადით. თავისუფალმა რადიკალებმა შესაძლოა, დააზიანონ ჩვენი სხეულის უჯრედები, ხოლო უჯრედის დაზიანებულ მემბრანას არ აქვს უნარი შეასრულოს თავისი მეტაბოლური როლი. ანტიოქსიდანტები ასუფთავებს სხეულს თავისუფალი რადიკალებისგან, პირდაპირი გზით ცვლის ჯანმრთელი უჯრედებით და, შესაბამისად, ჩვენს ორგანოებს უნარჩუნებს კარგ მდგომარეობას. ანტოციანინის უპირატესობები (ნივთიერება, რომელიც განსაზღვრავს იასამნისფერ ფერს ბოსტნეულში) დაკავშირებულია ანტიანთებით ეფექტებთან, ხელს უშლის თრომბების წარმოქმნას და აძლიერებს სისხლძარღვებსა და კაპილარებს. ის ასევე მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე გვაქვს მხედველობის დაცვასა და გაუმჯობესებასთან. ბოლო დროინდელი კვლევები ასევე აჩვენებს, რომ იასამნისფერი ბოსტნეულის მიღებას დადებითი გავლენა აქვს პარკინსონის, ალცჰეიმერისა და გაფანტული სკლეროზის დაავადებებთან ბრძოლაში. სასარგებლო იასამნისფერ ბოსტნეულში შედის:

  • წითელი ხახვი
  • ჭარხალი
  • ბადრიჯანი
  • წითელი ლობიო
  • წითელი კომბოსტო

რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

მწვანე ლობიო ნიგვზით
მწვანე ლობიო ნიგვზით

მოამზადეთ მარტივი კერძი მწვანე ლობიოსგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
კომბოსტოს სალათი
კომბოსტოს სალათი

კომბოსტოს სალათის რეცეპტი.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
"ჩოპსალათი"
"ჩოპსალათი"

მიმზვიდველი, უგემრიელესი, სალათი გურმანებისთვის.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
იასამნისფერი ბოსტნეული - ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

ბოსნტეული იასამნისფერ შეფერილობას ანტოციანინისგან იღებს, რომელიც წარმოადგენს ბუნებრივ პიგმენტს ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით. ეს ჯგუფი:

  • ამცირებს სისხლის წნევას;
  • ხელს უშლის დიაბეტის განვითარებას;
  • ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს;
  • ხელს უშლის პარკინსონის, ალცჰეიმერის და გაფანტული სკლეროზის მრავალი სახეობის განვითარებას;
  • აუმჯობესებს მხედველობას.

Purple vegetables

იასამნისფერი ბოსტნეული გაჯერებულია ანტიოქსიდანტებით. თქვენი სხეულის უჯრედები კარგ მდგომარეობაში რომ შეინარჩუნოთ, მნიშვნელოვანია, რომ ისინი კარგად გამოკვებოთ და უზრუნველყოთ ჟანგბადით. თავისუფალმა რადიკალებმა შესაძლოა, დააზიანონ ჩვენი სხეულის უჯრედები, ხოლო უჯრედის დაზიანებულ მემბრანას არ აქვს უნარი შეასრულოს თავისი მეტაბოლური როლი. ანტიოქსიდანტები ასუფთავებს სხეულს თავისუფალი რადიკალებისგან, პირდაპირი გზით ცვლის ჯანმრთელი უჯრედებით და, შესაბამისად, ჩვენს ორგანოებს უნარჩუნებს კარგ მდგომარეობას. ანტოციანინის უპირატესობები (ნივთიერება, რომელიც განსაზღვრავს იასამნისფერ ფერს ბოსტნეულში) დაკავშირებულია ანტიანთებით ეფექტებთან, ხელს უშლის თრომბების წარმოქმნას და აძლიერებს სისხლძარღვებსა და კაპილარებს. ის ასევე მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე გვაქვს მხედველობის დაცვასა და გაუმჯობესებასთან. ბოლო დროინდელი კვლევები ასევე აჩვენებს, რომ იასამნისფერი ბოსტნეულის მიღებას დადებითი გავლენა აქვს პარკინსონის, ალცჰეიმერისა და გაფანტული სკლეროზის დაავადებებთან ბრძოლაში. სასარგებლო იასამნისფერ ბოსტნეულში შედის:

  • წითელი ხახვი
  • ჭარხალი
  • ბადრიჯანი
  • წითელი ლობიო
  • წითელი კომბოსტო
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description