This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

იასამნისფერი ბოსტნეული - ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

ბოსნტეული იასამნისფერ შეფერილობას ანტოციანინისგან იღებს, რომელიც წარმოადგენს ბუნებრივ პიგმენტს ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით. ეს ჯგუფი:

  • ამცირებს სისხლის წნევას;
  • ხელს უშლის დიაბეტის განვითარებას;
  • ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს;
  • ხელს უშლის პარკინსონის, ალცჰეიმერის და გაფანტული სკლეროზის მრავალი სახეობის განვითარებას;
  • აუმჯობესებს მხედველობას.

Purple vegetables

იასამნისფერი ბოსტნეული გაჯერებულია ანტიოქსიდანტებით. თქვენი სხეულის უჯრედები კარგ მდგომარეობაში რომ შეინარჩუნოთ, მნიშვნელოვანია, რომ ისინი კარგად გამოკვებოთ და უზრუნველყოთ ჟანგბადით. თავისუფალმა რადიკალებმა შესაძლოა, დააზიანონ ჩვენი სხეულის უჯრედები, ხოლო უჯრედის დაზიანებულ მემბრანას არ აქვს უნარი შეასრულოს თავისი მეტაბოლური როლი. ანტიოქსიდანტები ასუფთავებს სხეულს თავისუფალი რადიკალებისგან, პირდაპირი გზით ცვლის ჯანმრთელი უჯრედებით და, შესაბამისად, ჩვენს ორგანოებს უნარჩუნებს კარგ მდგომარეობას. ანტოციანინის უპირატესობები (ნივთიერება, რომელიც განსაზღვრავს იასამნისფერ ფერს ბოსტნეულში) დაკავშირებულია ანტიანთებით ეფექტებთან, ხელს უშლის თრომბების წარმოქმნას და აძლიერებს სისხლძარღვებსა და კაპილარებს. ის ასევე მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე გვაქვს მხედველობის დაცვასა და გაუმჯობესებასთან. ბოლო დროინდელი კვლევები ასევე აჩვენებს, რომ იასამნისფერი ბოსტნეულის მიღებას დადებითი გავლენა აქვს პარკინსონის, ალცჰეიმერისა და გაფანტული სკლეროზის დაავადებებთან ბრძოლაში. სასარგებლო იასამნისფერ ბოსტნეულში შედის:

  • წითელი ხახვი
  • ჭარხალი
  • ბადრიჯანი
  • წითელი ლობიო
  • წითელი კომბოსტო

Recipes that might interest you

კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)

Whether you serve it as a snack or as a side dish, this salad is definitely a special one, an unexpected combination of tastes

4 persons 30-45 min Easy
ბურატა სიმინდით და პესტოთი
ბურატა სიმინდით და პესტოთი

ძალიან გემრიელი და მარტივი რეცეპტი

2 persons 15-30 min Easy
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

მსოფლიოში კარგად ცნობილი ბოსტნეულის კერძი ნიცადან.

4 persons over 45 min Easy
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით

ჯანსაღი და ნოყიერი სალათი უნიკალური გემოების ნაზავით

2 persons 15-30 min Medium
იასამნისფერი ბოსტნეული - ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

ბოსნტეული იასამნისფერ შეფერილობას ანტოციანინისგან იღებს, რომელიც წარმოადგენს ბუნებრივ პიგმენტს ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით. ეს ჯგუფი:

  • ამცირებს სისხლის წნევას;
  • ხელს უშლის დიაბეტის განვითარებას;
  • ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს;
  • ხელს უშლის პარკინსონის, ალცჰეიმერის და გაფანტული სკლეროზის მრავალი სახეობის განვითარებას;
  • აუმჯობესებს მხედველობას.

Purple vegetables

იასამნისფერი ბოსტნეული გაჯერებულია ანტიოქსიდანტებით. თქვენი სხეულის უჯრედები კარგ მდგომარეობაში რომ შეინარჩუნოთ, მნიშვნელოვანია, რომ ისინი კარგად გამოკვებოთ და უზრუნველყოთ ჟანგბადით. თავისუფალმა რადიკალებმა შესაძლოა, დააზიანონ ჩვენი სხეულის უჯრედები, ხოლო უჯრედის დაზიანებულ მემბრანას არ აქვს უნარი შეასრულოს თავისი მეტაბოლური როლი. ანტიოქსიდანტები ასუფთავებს სხეულს თავისუფალი რადიკალებისგან, პირდაპირი გზით ცვლის ჯანმრთელი უჯრედებით და, შესაბამისად, ჩვენს ორგანოებს უნარჩუნებს კარგ მდგომარეობას. ანტოციანინის უპირატესობები (ნივთიერება, რომელიც განსაზღვრავს იასამნისფერ ფერს ბოსტნეულში) დაკავშირებულია ანტიანთებით ეფექტებთან, ხელს უშლის თრომბების წარმოქმნას და აძლიერებს სისხლძარღვებსა და კაპილარებს. ის ასევე მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე გვაქვს მხედველობის დაცვასა და გაუმჯობესებასთან. ბოლო დროინდელი კვლევები ასევე აჩვენებს, რომ იასამნისფერი ბოსტნეულის მიღებას დადებითი გავლენა აქვს პარკინსონის, ალცჰეიმერისა და გაფანტული სკლეროზის დაავადებებთან ბრძოლაში. სასარგებლო იასამნისფერ ბოსტნეულში შედის:

  • წითელი ხახვი
  • ჭარხალი
  • ბადრიჯანი
  • წითელი ლობიო
  • წითელი კომბოსტო
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description