იასამნისფერი ბოსტნეული - ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

ბოსნტეული იასამნისფერ შეფერილობას ანტოციანინისგან იღებს, რომელიც წარმოადგენს ბუნებრივ პიგმენტს ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით. ეს ჯგუფი:

  • ამცირებს სისხლის წნევას;
  • ხელს უშლის დიაბეტის განვითარებას;
  • ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს;
  • ხელს უშლის პარკინსონის, ალცჰეიმერის და გაფანტული სკლეროზის მრავალი სახეობის განვითარებას;
  • აუმჯობესებს მხედველობას.

Purple vegetables

იასამნისფერი ბოსტნეული გაჯერებულია ანტიოქსიდანტებით. თქვენი სხეულის უჯრედები კარგ მდგომარეობაში რომ შეინარჩუნოთ, მნიშვნელოვანია, რომ ისინი კარგად გამოკვებოთ და უზრუნველყოთ ჟანგბადით. თავისუფალმა რადიკალებმა შესაძლოა, დააზიანონ ჩვენი სხეულის უჯრედები, ხოლო უჯრედის დაზიანებულ მემბრანას არ აქვს უნარი შეასრულოს თავისი მეტაბოლური როლი. ანტიოქსიდანტები ასუფთავებს სხეულს თავისუფალი რადიკალებისგან, პირდაპირი გზით ცვლის ჯანმრთელი უჯრედებით და, შესაბამისად, ჩვენს ორგანოებს უნარჩუნებს კარგ მდგომარეობას. ანტოციანინის უპირატესობები (ნივთიერება, რომელიც განსაზღვრავს იასამნისფერ ფერს ბოსტნეულში) დაკავშირებულია ანტიანთებით ეფექტებთან, ხელს უშლის თრომბების წარმოქმნას და აძლიერებს სისხლძარღვებსა და კაპილარებს. ის ასევე მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე გვაქვს მხედველობის დაცვასა და გაუმჯობესებასთან. ბოლო დროინდელი კვლევები ასევე აჩვენებს, რომ იასამნისფერი ბოსტნეულის მიღებას დადებითი გავლენა აქვს პარკინსონის, ალცჰეიმერისა და გაფანტული სკლეროზის დაავადებებთან ბრძოლაში. სასარგებლო იასამნისფერ ბოსტნეულში შედის:

  • წითელი ხახვი
  • ჭარხალი
  • ბადრიჯანი
  • წითელი ლობიო
  • წითელი კომბოსტო

რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

კრევეტები ბოსტნეულით

კრევეტები ბოსტნეულით

კრევეტების მომზადების იაპონური რეცეპტი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი რთული
ვალდორფის სალათი - ასტორია

ვალდორფის სალათი - ასტორია

სალათი, სასტუმრო ვალდორფ-ასტორიას შეფ-მზარეულისგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

მსოფლიოში კარგად ცნობილი ბოსტნეულის კერძი ნიცადან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
იასამნისფერი ბოსტნეული - ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

ბოსნტეული იასამნისფერ შეფერილობას ანტოციანინისგან იღებს, რომელიც წარმოადგენს ბუნებრივ პიგმენტს ძლიერი ანტიოქსიდანტური თვისებებით. ეს ჯგუფი:

  • ამცირებს სისხლის წნევას;
  • ხელს უშლის დიაბეტის განვითარებას;
  • ანეიტრალებს თავისუფალ რადიკალებს;
  • ხელს უშლის პარკინსონის, ალცჰეიმერის და გაფანტული სკლეროზის მრავალი სახეობის განვითარებას;
  • აუმჯობესებს მხედველობას.

Purple vegetables

იასამნისფერი ბოსტნეული გაჯერებულია ანტიოქსიდანტებით. თქვენი სხეულის უჯრედები კარგ მდგომარეობაში რომ შეინარჩუნოთ, მნიშვნელოვანია, რომ ისინი კარგად გამოკვებოთ და უზრუნველყოთ ჟანგბადით. თავისუფალმა რადიკალებმა შესაძლოა, დააზიანონ ჩვენი სხეულის უჯრედები, ხოლო უჯრედის დაზიანებულ მემბრანას არ აქვს უნარი შეასრულოს თავისი მეტაბოლური როლი. ანტიოქსიდანტები ასუფთავებს სხეულს თავისუფალი რადიკალებისგან, პირდაპირი გზით ცვლის ჯანმრთელი უჯრედებით და, შესაბამისად, ჩვენს ორგანოებს უნარჩუნებს კარგ მდგომარეობას. ანტოციანინის უპირატესობები (ნივთიერება, რომელიც განსაზღვრავს იასამნისფერ ფერს ბოსტნეულში) დაკავშირებულია ანტიანთებით ეფექტებთან, ხელს უშლის თრომბების წარმოქმნას და აძლიერებს სისხლძარღვებსა და კაპილარებს. ის ასევე მნიშვნელოვანია, როდესაც საქმე გვაქვს მხედველობის დაცვასა და გაუმჯობესებასთან. ბოლო დროინდელი კვლევები ასევე აჩვენებს, რომ იასამნისფერი ბოსტნეულის მიღებას დადებითი გავლენა აქვს პარკინსონის, ალცჰეიმერისა და გაფანტული სკლეროზის დაავადებებთან ბრძოლაში. სასარგებლო იასამნისფერ ბოსტნეულში შედის:

  • წითელი ხახვი
  • ჭარხალი
  • ბადრიჯანი
  • წითელი ლობიო
  • წითელი კომბოსტო