იდეები თქვენი კერძების ახალი სიცოცხლისათვის

მზა და "თან წასაღები" კერძები შეგიძლიათ იოლად განაახლოთ სხვადასხვა ბოსტნეულის დამატებით, როგორიცაა გაყინული ბარდა ან დაჭრილი პომიდორი. თუ თქვენ გაყინული თევზის ჩხირებს მიირთმევთ, ჩვენ გთავაზობთ დაუმატოთ მას გაყინული ბარდა ან სიმინდი.

არაჩვეულებრივი იდეები თქვენი მზა კერძების განახლებისა და გახალისებისათვის:

  • მოასხით პიცას დაკონსერვებული, დაწრეტილი პომიდორი (უმჯობესია მწვანილებით, სანელებლებითა და ნივრით შეზავებული) და გაყინული ბოსტნეული, როგორიცაა დაჭრილი ისპანახი, ბროკოლი, ბარდა და სიმინდი. მოაყარეთ ზემოდან ყველი ან საფანელი.
  • გაყინული ლაზანია შეგიძლიათ გაახალისოთ სქლად დაჭრილი ყაბაყითა და პომიდვრით. ზემოდან მოაყარეთ გახეხილი პარმეზანის ყველი და გამოაცხვეთ. მიირთვით რომელიმე სალათთან ერთად.
  • მზა მექსიკური კერძები მიირთვით სახლში მომზადებულ სალსასთან ერთან. კუბებად დაჭერით პომიდორი, კიტრი, ხახვი და ცოტაოდენი ნიახური. აურიეთ ინგრედიენტები და შეაზავეთ მარილითა და პილპილით. დაუმატეთ კუბებად დაჭრილი ახალი მწარე წიწაკა და ოხრახუში.
  • გაყინულ ტარტს ზემოდან დაალაგეთ ბოსტნეულის ფენა და გამოაცხვეთ ღუმელში მანამ, სანამ ბოსტნეული არ დარბილდება. ასევე კარგი იქნება თუ ერთმანეთში აურევთ სოკოსა და პომიდორს და სხვადასხვა ფერის ბულგარულ წიწაკასა და ყაბაყთან ერთად დააბლენდერებთ.
  • როდესაც ტორტილას ან ბლინებს ყიდულობთ, შეგიძლიათ შიგთავსისათვის გამოიყენოთ გაყინული, დაჭრილი ისპანახი; მისი გალღობა სულაც არ არის საჭირო, გამოიყენეთ ისპანახის ხვეულები, დაბალცხიმიან ხაჭოსა და ახალ ხახვთან ერთად. ჩადეთ ტემპერატურა-გამძლე ჭურჭელში, მოასხით 1-2 კოვზი მწვანილებით შეზავებული დაჭრილი პომიდორი, მოაყარეთ ცოტაოდენი გახეხილი ყველი და გამოაცხვეთ ღუმელში.
  • ინდური კერძებისათვის შეგიძლიათ მოამზადოთ "რაიტას" მსგავსი სალათი. აურიეთ კუბებად დაჭრილი კიტრი, ახალი ხახვი, გახეხილი სტაფილო და წყლის წიწმატი ან ქინძი დაბალცხიმიან იოგურტთან ერთად. ზემოდან მოაყარეთ დაჭრილი პიტნა და ცოტაოდენი დაფქვილი პილპილი.
  • ჩინური კერძებისათვის გირჩევთ ორიენტ-სალათი მოამზადოთ. ერთმანეთში აურიეთ ახალი ლობიო, ახალი ხახვი, ბამბუკის ყლორტები და დაჭრილი კალტროპი. სალათი მიირთვით ჩინური კომბოსტოს ფურცლებზე და ზემოდან მოასხით ცოტაოდენი ქუნჯუთის (sesame) ზეთი ან სოიოს სოუსი.

რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

მწვანე ლობიო ნიგვზით
მწვანე ლობიო ნიგვზით

მოამზადეთ მარტივი კერძი მწვანე ლობიოსგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
ხაჭაპური
ხაჭაპური

ქართული სამზარეულოს მარგალიტი.

1 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
ბადრიჯნის როლები ბარდით და ნიგვზის პასტით
ბადრიჯნის როლები ბარდით და ნიგვზის პასტით

A wonderful dish, easy to prepare. The unique taste of eggplant is perfectly complemented by that of sweet peas

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
მწვანე ლობიო კვერცხით
მწვანე ლობიო კვერცხით

უგემრიელესი, იოლად მოსამზადებელი საზაფხულო კერძი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
იდეები თქვენი კერძების ახალი სიცოცხლისათვის

მზა და "თან წასაღები" კერძები შეგიძლიათ იოლად განაახლოთ სხვადასხვა ბოსტნეულის დამატებით, როგორიცაა გაყინული ბარდა ან დაჭრილი პომიდორი. თუ თქვენ გაყინული თევზის ჩხირებს მიირთმევთ, ჩვენ გთავაზობთ დაუმატოთ მას გაყინული ბარდა ან სიმინდი.

არაჩვეულებრივი იდეები თქვენი მზა კერძების განახლებისა და გახალისებისათვის:

  • მოასხით პიცას დაკონსერვებული, დაწრეტილი პომიდორი (უმჯობესია მწვანილებით, სანელებლებითა და ნივრით შეზავებული) და გაყინული ბოსტნეული, როგორიცაა დაჭრილი ისპანახი, ბროკოლი, ბარდა და სიმინდი. მოაყარეთ ზემოდან ყველი ან საფანელი.
  • გაყინული ლაზანია შეგიძლიათ გაახალისოთ სქლად დაჭრილი ყაბაყითა და პომიდვრით. ზემოდან მოაყარეთ გახეხილი პარმეზანის ყველი და გამოაცხვეთ. მიირთვით რომელიმე სალათთან ერთად.
  • მზა მექსიკური კერძები მიირთვით სახლში მომზადებულ სალსასთან ერთან. კუბებად დაჭერით პომიდორი, კიტრი, ხახვი და ცოტაოდენი ნიახური. აურიეთ ინგრედიენტები და შეაზავეთ მარილითა და პილპილით. დაუმატეთ კუბებად დაჭრილი ახალი მწარე წიწაკა და ოხრახუში.
  • გაყინულ ტარტს ზემოდან დაალაგეთ ბოსტნეულის ფენა და გამოაცხვეთ ღუმელში მანამ, სანამ ბოსტნეული არ დარბილდება. ასევე კარგი იქნება თუ ერთმანეთში აურევთ სოკოსა და პომიდორს და სხვადასხვა ფერის ბულგარულ წიწაკასა და ყაბაყთან ერთად დააბლენდერებთ.
  • როდესაც ტორტილას ან ბლინებს ყიდულობთ, შეგიძლიათ შიგთავსისათვის გამოიყენოთ გაყინული, დაჭრილი ისპანახი; მისი გალღობა სულაც არ არის საჭირო, გამოიყენეთ ისპანახის ხვეულები, დაბალცხიმიან ხაჭოსა და ახალ ხახვთან ერთად. ჩადეთ ტემპერატურა-გამძლე ჭურჭელში, მოასხით 1-2 კოვზი მწვანილებით შეზავებული დაჭრილი პომიდორი, მოაყარეთ ცოტაოდენი გახეხილი ყველი და გამოაცხვეთ ღუმელში.
  • ინდური კერძებისათვის შეგიძლიათ მოამზადოთ "რაიტას" მსგავსი სალათი. აურიეთ კუბებად დაჭრილი კიტრი, ახალი ხახვი, გახეხილი სტაფილო და წყლის წიწმატი ან ქინძი დაბალცხიმიან იოგურტთან ერთად. ზემოდან მოაყარეთ დაჭრილი პიტნა და ცოტაოდენი დაფქვილი პილპილი.
  • ჩინური კერძებისათვის გირჩევთ ორიენტ-სალათი მოამზადოთ. ერთმანეთში აურიეთ ახალი ლობიო, ახალი ხახვი, ბამბუკის ყლორტები და დაჭრილი კალტროპი. სალათი მიირთვით ჩინური კომბოსტოს ფურცლებზე და ზემოდან მოასხით ცოტაოდენი ქუნჯუთის (sesame) ზეთი ან სოიოს სოუსი.