This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

მაკარონის ტიპები

ცეხვილი მარცვლის მაკარონი - ამ სახელწოდებით არსებული მაკარონი მაღალ სიჩქარეზე დაფქვილი ცეხვილი მარცვლით მზადდება. ეს შესაძლოა მომზადდეს ხორბლის (პასტას მოყავისფრო-მოყვითალო ფერი აქვს) ან ჭვავის ფქვილით (პასტას მუქი ყავისფერი ფერი აქვს). ცეხვილი ხორბლის მარცვლის პასტა უფრო მეტ მინერალებსა და ვიტამინებს შეიცავს, ვიდრე კლასიკური. ბრინჯის ატრია ბრინჯის ფქვილით მზადდება. ის ძირითადად სახამებელს შეიცავს და გლუტეინისგან და ცხიმისგან თავისუფალია. ის ძალიან პოპულარილია აზიაში, ძირითადად კი ჩინეთში. მას ქათამთან, ზღვის პროდუქტებთან ან ბოსტნეულთან ერთად მიირთმევენ. ასევე შესანიშნავია აზიური წვნიანისათვის. სოიოს მაკარონი - ლოგიკურად ის სოიოსგან უნდა მზადდებოდეს, მაგრამ ეს ასე არაა. რეალურად ის მანგისაგან მზადდება (პარკოსანთა ნაირსახეობა) და დაახლოებით 10% ცილას შეიცავს. ის უგლუტეინოა. მას ძირითადად მიირთმევენ წვნიანებთან, საგაზაფხულო ხვეულებთან, ღორის ან საქონლის ხორცთან და ბოსტნეულთან ერთად. სიმინდის მაკარონი - ყვითელი ფერისაა და სიმინდის ფქვილისაგან მზადდება. ის ბოჭკოთი და B, E და A ვიტამინით მდიდარია. ასევე ის შეიცავს მაგნიუმსა და კალიუმს. ის ერთ-ერთ ყველაზე ჯანმრთელ პროდუქტად ითვლება. ის განსაკუთრებით გემრიელია მექსიკურ სალათებთან და ლობიოსთან ერთად. 

აღმოაჩინეთ თქვენი საყვარელი მაკარონის ტიპი


Recipes that might interest you

მწვანე ლობიო კვერცხით
მწვანე ლობიო კვერცხით

უგემრიელესი, იოლად მოსამზადებელი საზაფხულო კერძი.

3 persons over 45 min Easy
პიცა ჩილი სიმინდითა და კოპათი
პიცა ჩილი სიმინდითა და კოპათი

გემრიელი პიცა დასამახსოვრებელი მომენტებისთვის

1 person 30-45 min Medium
პასტა ბოსტნეულითა და საკმაზით
პასტა ბოსტნეულითა და საკმაზით

შესანიშნავი მწვანე ფერი თქვენს მაგიდაზე.

4 persons 30-45 min Easy
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით

ჯანსაღი და ნოყიერი სალათი უნიკალური გემოების ნაზავით

2 persons 15-30 min Medium
მაკარონის ტიპები

ცეხვილი მარცვლის მაკარონი - ამ სახელწოდებით არსებული მაკარონი მაღალ სიჩქარეზე დაფქვილი ცეხვილი მარცვლით მზადდება. ეს შესაძლოა მომზადდეს ხორბლის (პასტას მოყავისფრო-მოყვითალო ფერი აქვს) ან ჭვავის ფქვილით (პასტას მუქი ყავისფერი ფერი აქვს). ცეხვილი ხორბლის მარცვლის პასტა უფრო მეტ მინერალებსა და ვიტამინებს შეიცავს, ვიდრე კლასიკური. ბრინჯის ატრია ბრინჯის ფქვილით მზადდება. ის ძირითადად სახამებელს შეიცავს და გლუტეინისგან და ცხიმისგან თავისუფალია. ის ძალიან პოპულარილია აზიაში, ძირითადად კი ჩინეთში. მას ქათამთან, ზღვის პროდუქტებთან ან ბოსტნეულთან ერთად მიირთმევენ. ასევე შესანიშნავია აზიური წვნიანისათვის. სოიოს მაკარონი - ლოგიკურად ის სოიოსგან უნდა მზადდებოდეს, მაგრამ ეს ასე არაა. რეალურად ის მანგისაგან მზადდება (პარკოსანთა ნაირსახეობა) და დაახლოებით 10% ცილას შეიცავს. ის უგლუტეინოა. მას ძირითადად მიირთმევენ წვნიანებთან, საგაზაფხულო ხვეულებთან, ღორის ან საქონლის ხორცთან და ბოსტნეულთან ერთად. სიმინდის მაკარონი - ყვითელი ფერისაა და სიმინდის ფქვილისაგან მზადდება. ის ბოჭკოთი და B, E და A ვიტამინით მდიდარია. ასევე ის შეიცავს მაგნიუმსა და კალიუმს. ის ერთ-ერთ ყველაზე ჯანმრთელ პროდუქტად ითვლება. ის განსაკუთრებით გემრიელია მექსიკურ სალათებთან და ლობიოსთან ერთად. 

აღმოაჩინეთ თქვენი საყვარელი მაკარონის ტიპი

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description