This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

მარილი ყოველდღიურ რაციონში - რამდენად სასარგებლოა ჯანმრთელობისათვის?

მარილი ნატრიუმის იონების ძირითადი წყაროა, რომელიც უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებში. ის ინარჩუნებს ნორმალურ არტერიულ წნევას, არეგულირებს წყლის ოდენობას და ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია ნერვული სისტემის ნორმალური ფუნქციონირებისათვის. აბა რაღატომ აქვს მარილს ასეთი ცუდი რეპუტაცია? კვლევებით დასტურდება, რომ სტანდარტული რაოდენობით მიღებისას მარილის რაოდენობა მნიშვნელოვნად აღემატება მის ნორმას. მარილის არასწორად გამოყენება აზიანებს ორგანიზმს და უარყოფითად აისახება ჯანმრთელობაზე. მარილის ზედმეტი რაოდენობა იწვევს არტერიულ ჰიპერტონიას და შესაბამისად ზრდის გულის ინფარქტების რიცხვს. ზედმეტი მარილი იწვევს ორგანიზმში წყლის შეკავებას, რასაც შედეგად მოყვება ფეხების შეშუპება და სიმძიმის შეგრძნება. ამასთან, ირღვევა ცილების მეტაბოლიზმი. თუ შეამცირებთ მარილის მიღებას ის დადებითად აისახება თქვენს ჯანმრთელობაზე. როგორ დავაღწიოთ თავი მარილის "მახეს"? პირველ რიგში ეტაპობრივად შეამცირეთ გამოყენებული მარილის რაოდენობა თქვენს საკვებში. ამასთან, შეამცირეთ ნახევარ-ფაბრიკატების, მიკროტალღურ ღუმელში მომზადებული და დაკონსერვებული საკვების წილი თქვენს რაციონში. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მარილის შემცვლელები, რომელთაგან ყველაზე პოპულარულია გამხმარი სანელებლები: როზმარინი, რეჰანი, ველური თავშავა და ქონდარი. 

სიფრთხილით გამოიყენეთ მარილი, დაიცავით თქვენი ჯანმრთელობა.


Recipes that might interest you

ლაზანია - ხორცითა და ბოსტნეულით
ლაზანია - ხორცითა და ბოსტნეულით

ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი კერძი იტალიური სამზარეულოდან.

4 persons over 45 min Hard
სალათი ქილაში
სალათი ქილაში

იდეალური სალათი პიკნიკისათვის

2 persons 30-45 min Easy
მწვანე ლობიო კვერცხით
მწვანე ლობიო კვერცხით

უგემრიელესი, იოლად მოსამზადებელი საზაფხულო კერძი.

3 persons over 45 min Easy
შემწვარი ორაგული ტკბილი სიმინდით
შემწვარი ორაგული ტკბილი სიმინდით

შთამბეჭდავი კერძი, რომელიც თქვენს გემოვნებას დააკმაყოფილებს

2 persons 30-45 min Hard
მარილი ყოველდღიურ რაციონში - რამდენად სასარგებლოა ჯანმრთელობისათვის?

მარილი ნატრიუმის იონების ძირითადი წყაროა, რომელიც უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებში. ის ინარჩუნებს ნორმალურ არტერიულ წნევას, არეგულირებს წყლის ოდენობას და ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია ნერვული სისტემის ნორმალური ფუნქციონირებისათვის. აბა რაღატომ აქვს მარილს ასეთი ცუდი რეპუტაცია? კვლევებით დასტურდება, რომ სტანდარტული რაოდენობით მიღებისას მარილის რაოდენობა მნიშვნელოვნად აღემატება მის ნორმას. მარილის არასწორად გამოყენება აზიანებს ორგანიზმს და უარყოფითად აისახება ჯანმრთელობაზე. მარილის ზედმეტი რაოდენობა იწვევს არტერიულ ჰიპერტონიას და შესაბამისად ზრდის გულის ინფარქტების რიცხვს. ზედმეტი მარილი იწვევს ორგანიზმში წყლის შეკავებას, რასაც შედეგად მოყვება ფეხების შეშუპება და სიმძიმის შეგრძნება. ამასთან, ირღვევა ცილების მეტაბოლიზმი. თუ შეამცირებთ მარილის მიღებას ის დადებითად აისახება თქვენს ჯანმრთელობაზე. როგორ დავაღწიოთ თავი მარილის "მახეს"? პირველ რიგში ეტაპობრივად შეამცირეთ გამოყენებული მარილის რაოდენობა თქვენს საკვებში. ამასთან, შეამცირეთ ნახევარ-ფაბრიკატების, მიკროტალღურ ღუმელში მომზადებული და დაკონსერვებული საკვების წილი თქვენს რაციონში. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მარილის შემცვლელები, რომელთაგან ყველაზე პოპულარულია გამხმარი სანელებლები: როზმარინი, რეჰანი, ველური თავშავა და ქონდარი. 

სიფრთხილით გამოიყენეთ მარილი, დაიცავით თქვენი ჯანმრთელობა.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description