This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

მოხარშვა თუ მოწალვა. ბოსტნეულის მომზადების ხანგრძლივობა

ორთქლზე მომზადება - ეს მხოლოდ ჯანსაღი კვების მიმდევართათვის არ არის საუკეთესო არევანი. ამ გზით თქვენ ამზადებთ საკვებს და ზოგავთ დროს. მოწალვას გაცილებით უფრო ნაკლები დრო სჭირდება, ვიდრე ტრადიციულ მოხარშვას. მაგალითად: ისპანახის მომზადება 2 წუთში შეგიძლიათ, ხოლო ბადრიჯნის მოსამზადებლად 15 წუთია საჭირო. რატომ? ეს განპირობებულია სითბოს გადაცემის მეთოდითა და მომზადების ტემპერატურით, რომელიც 120°C-ზე მეტია. ამასთან, ორთქლზე მომზადებისას კერძს არ სჭირდება მუდმივად თავზე დგომა და მორევა, რომელიც ასევე ზოგავს თქვენს დროს. მომზადების მცირე დრო მნიშვნელოვნად ამცირებს საკვები ნივთიერებების კარგვას. ტრადიციული მოხარშვისას ვიტამინებისა და მინერალების 40% იკარგება. ხოლო C ვიტამინის დანაკარგი 70%-ს აღემატება. წყალში მოხარშული ბოსტნეული A ვიტამინის მხოლოდ 36%-ს ინარჩუნებს, მაშინ როცა მოწალულ ბოსტნეულში 62%-ზე მეტი ნეარჩუნდება. სხვების მსგავსად B ჯგუფის ვიტამინებიც მნიშვნელოვნად იკარგება მომზადების პროცესში. 

შეამოწმეთ თქვენ თვითონ და ნახეთ, თუ რომელს უფრო მეტი დრო დასჭირდება.

იხალისეთ და შექმენით: ბოსტნეული ყოველდღიურად თქვენს სამზარეულოში


Recipes that might interest you

სალათი ქილაში
სალათი ქილაში

იდეალური სალათი პიკნიკისათვის

2 persons 30-45 min Easy
სიმინდის შეჭამანდი
სიმინდის შეჭამანდი

კერძი უნიკალური არომატით.

4 persons 30-45 min Easy
მწვანე ლობიო კვერცხით
მწვანე ლობიო კვერცხით

უგემრიელესი, იოლად მოსამზადებელი საზაფხულო კერძი.

3 persons over 45 min Easy
ბარდის კერძი ახალი კამით
ბარდის კერძი ახალი კამით

ტრადიციული გემრიელი კერძი

2 persons 30-45 min Easy
მოხარშვა თუ მოწალვა. ბოსტნეულის მომზადების ხანგრძლივობა

ორთქლზე მომზადება - ეს მხოლოდ ჯანსაღი კვების მიმდევართათვის არ არის საუკეთესო არევანი. ამ გზით თქვენ ამზადებთ საკვებს და ზოგავთ დროს. მოწალვას გაცილებით უფრო ნაკლები დრო სჭირდება, ვიდრე ტრადიციულ მოხარშვას. მაგალითად: ისპანახის მომზადება 2 წუთში შეგიძლიათ, ხოლო ბადრიჯნის მოსამზადებლად 15 წუთია საჭირო. რატომ? ეს განპირობებულია სითბოს გადაცემის მეთოდითა და მომზადების ტემპერატურით, რომელიც 120°C-ზე მეტია. ამასთან, ორთქლზე მომზადებისას კერძს არ სჭირდება მუდმივად თავზე დგომა და მორევა, რომელიც ასევე ზოგავს თქვენს დროს. მომზადების მცირე დრო მნიშვნელოვნად ამცირებს საკვები ნივთიერებების კარგვას. ტრადიციული მოხარშვისას ვიტამინებისა და მინერალების 40% იკარგება. ხოლო C ვიტამინის დანაკარგი 70%-ს აღემატება. წყალში მოხარშული ბოსტნეული A ვიტამინის მხოლოდ 36%-ს ინარჩუნებს, მაშინ როცა მოწალულ ბოსტნეულში 62%-ზე მეტი ნეარჩუნდება. სხვების მსგავსად B ჯგუფის ვიტამინებიც მნიშვნელოვნად იკარგება მომზადების პროცესში. 

შეამოწმეთ თქვენ თვითონ და ნახეთ, თუ რომელს უფრო მეტი დრო დასჭირდება.

იხალისეთ და შექმენით: ბოსტნეული ყოველდღიურად თქვენს სამზარეულოში

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description