მოხარშვა თუ მოწალვა. ბოსტნეულის მომზადების ხანგრძლივობა

ორთქლზე მომზადება - ეს მხოლოდ ჯანსაღი კვების მიმდევართათვის არ არის საუკეთესო არევანი. ამ გზით თქვენ ამზადებთ საკვებს და ზოგავთ დროს. მოწალვას გაცილებით უფრო ნაკლები დრო სჭირდება, ვიდრე ტრადიციულ მოხარშვას. მაგალითად: ისპანახის მომზადება 2 წუთში შეგიძლიათ, ხოლო ბადრიჯნის მოსამზადებლად 15 წუთია საჭირო. რატომ? ეს განპირობებულია სითბოს გადაცემის მეთოდითა და მომზადების ტემპერატურით, რომელიც 120°C-ზე მეტია. ამასთან, ორთქლზე მომზადებისას კერძს არ სჭირდება მუდმივად თავზე დგომა და მორევა, რომელიც ასევე ზოგავს თქვენს დროს. მომზადების მცირე დრო მნიშვნელოვნად ამცირებს საკვები ნივთიერებების კარგვას. ტრადიციული მოხარშვისას ვიტამინებისა და მინერალების 40% იკარგება. ხოლო C ვიტამინის დანაკარგი 70%-ს აღემატება. წყალში მოხარშული ბოსტნეული A ვიტამინის მხოლოდ 36%-ს ინარჩუნებს, მაშინ როცა მოწალულ ბოსტნეულში 62%-ზე მეტი ნეარჩუნდება. სხვების მსგავსად B ჯგუფის ვიტამინებიც მნიშვნელოვნად იკარგება მომზადების პროცესში. 

შეამოწმეთ თქვენ თვითონ და ნახეთ, თუ რომელს უფრო მეტი დრო დასჭირდება.

იხალისეთ და შექმენით: ბოსტნეული ყოველდღიურად თქვენს სამზარეულოში


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ვანტონი – ჩინური პელმენი

ვანტონი – ჩინური პელმენი

პოპულარული ჩინური კერძი.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
სიმინდის ნამცხვარი

სიმინდის ნამცხვარი

უგემრიელესი რეცეპტი ფარაონების დროიდან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
სალათი ცეზარი ქათმით

სალათი ცეზარი ქათმით

მსოფლიოს ყველაზე პოპულარული სალათი.

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
ბურიტო მექსიკური სოუსით

ბურიტო მექსიკური სოუსით

არომატული და ცხარე ბურიტო მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას.

12 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
მოხარშვა თუ მოწალვა. ბოსტნეულის მომზადების ხანგრძლივობა

ორთქლზე მომზადება - ეს მხოლოდ ჯანსაღი კვების მიმდევართათვის არ არის საუკეთესო არევანი. ამ გზით თქვენ ამზადებთ საკვებს და ზოგავთ დროს. მოწალვას გაცილებით უფრო ნაკლები დრო სჭირდება, ვიდრე ტრადიციულ მოხარშვას. მაგალითად: ისპანახის მომზადება 2 წუთში შეგიძლიათ, ხოლო ბადრიჯნის მოსამზადებლად 15 წუთია საჭირო. რატომ? ეს განპირობებულია სითბოს გადაცემის მეთოდითა და მომზადების ტემპერატურით, რომელიც 120°C-ზე მეტია. ამასთან, ორთქლზე მომზადებისას კერძს არ სჭირდება მუდმივად თავზე დგომა და მორევა, რომელიც ასევე ზოგავს თქვენს დროს. მომზადების მცირე დრო მნიშვნელოვნად ამცირებს საკვები ნივთიერებების კარგვას. ტრადიციული მოხარშვისას ვიტამინებისა და მინერალების 40% იკარგება. ხოლო C ვიტამინის დანაკარგი 70%-ს აღემატება. წყალში მოხარშული ბოსტნეული A ვიტამინის მხოლოდ 36%-ს ინარჩუნებს, მაშინ როცა მოწალულ ბოსტნეულში 62%-ზე მეტი ნეარჩუნდება. სხვების მსგავსად B ჯგუფის ვიტამინებიც მნიშვნელოვნად იკარგება მომზადების პროცესში. 

შეამოწმეთ თქვენ თვითონ და ნახეთ, თუ რომელს უფრო მეტი დრო დასჭირდება.

იხალისეთ და შექმენით: ბოსტნეული ყოველდღიურად თქვენს სამზარეულოში