გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

მწვანე ბარდა - ჯანმრთელობით სავსე ბურთულები

ბარდა არამარტო ნოყიერია, არამედ სავსეა ჩვენი ორგანიზმისთვის სასარგებლო ინგრედიენტებით. ამ ტიპის ბოსტნეული ძირითადად შეიცავს დიდი ოდენობით ცილებსა და ნახშირწყლებს. მწვანე ბარდა ასევე წარმოადგენს B ჯგუფის ვიტამინების, ასევე C, D, E და K ვიტამინების მდიდარ წყაროს. გარდა ამისა, იგი შეიცავს მრავალ ჯანმრთელობისთვის მნიშვნელოვან მინერალურ მარილებს, როგორიცაა ნატრიუმი, კალიუმი, კალციუმი, ფოსფორი, რკინა, სპილენძი, კობალტი, იოდი და მაგნიუმი.

ჯანმრთელი ძვლები

ბარდის შემადგენლობაში შემავალი ვიტამინი K მნიშვნელოვანი ფაქტორია კალციუმის შეწოვის პროცესში.  ეს იმას ნიშნავს, რომ არ აქვს მნიშვნელობა რამდენ კალციუმს მიიღებს ჩვენი სხეული, მის ნაკლებობას მაინც ვიგრძნობთ თუ ორგანიზმში არ იქნება K ვიტამინი, რამაც საბოლოოდ შეიძლება შეამციროს ძვლების მინერალიზება და გამოიწვიოს ოსტეოპოროზი.

ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

მწვანე ბარდა მდიდარია ანტიოქსიდანტებითა და ანთების საწინააღმდეგო ნივთიერებებით, რაც გვიცავს სიმსივნის განვითარებისაგან. იგი შეიცავს ქლოროფილინს (რომელიც წარმოიქმნება მწვანე პიგმენტ ქლოროფილისგან), რომელიც უკავშირდება სიმსივნურ ნაერთებს და აფერხებს მათ შთანთქმას. ბარდა მდიდარია ვიტამინებით A, E და C - ანტიოქსიდანტებით, რომლებიც აახალგაზრდავებს ჩვენს ვენურ სისტემას. ისინი ამცირებენ ჩვენს ვენებში დაგროვილი ქოლესტერინის დონეს და შესაბამისად, ამცირებენ გულის დაავადებებისა და ათეროსკლეროზის განვითარების შანსებს. ამასთან C ვიტამინი ააქტიურებს იმუნურ სისტემას, რაც ასტიმულირებს იმუნური და სისხლის სხვა თეთრი უჯრედების ზრდასა და ეფექტიანობას, ბაქტერიებსა თუ ვირუსებთან საბრძოლველად.

Mental health

მენტალური ჯანმრთელობა

ფოლიუმის მჟავა, რომელსაც მწვანე ბარდა შეიცავს, დიდ ზეგავლენას ახდენს ჩვენს მენტალურ მდგომარეობასა და ხასიათზე. იგი გავლენას ახდენს ნერვული უჯრედების მეტაბოლიზმზე, მათ ზრდასა და რეგენერაციის პროცესზე. ორგანიზმში ამ ნივთიერების ნაკლებობა იწვევს გონებრივ აშლილობას, რაც ხშირად ვლინდება მეხსიერების გაუარესებაში ანდა სწავლასა და ყურადღებასთან დაკავშირებულ პრობლემებში. ფოლიუმის მჟავის ნაკლებობა ხშირი გამომწვევი მიზეზია ისეთ დაავადებების როგორიცაა შფოთვითი აშლილობები, აგრესია და ჰიპერაქტიურობა; ასევე ხშირად ასოცირდება დეპრესიასთან.


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

პიცა ჩილი სიმინდითა და კოპათი
პიცა ჩილი სიმინდითა და კოპათი

გემრიელი პიცა დასამახსოვრებელი მომენტებისთვის

1 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
პასტა ლინგვინე მწვანე ზეთისხილით და ყავისფერი სოკოთი
პასტა ლინგვინე მწვანე ზეთისხილით და ყავისფერი სოკოთი

მზვანე სეთისხილისა და ყავისფერი სოკოს ნაზავი რბილ პასტას აძლევს ძლიერ გემოს

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
შემწვარი ორაგული ტკბილი სიმინდით
შემწვარი ორაგული ტკბილი სიმინდით

შთამბეჭდავი კერძი, რომელიც თქვენს გემოვნებას დააკმაყოფილებს

2 ადამიანი 30-45 წუთი რთული
სალათის ასორტი იოგურტის დრესინგით
სალათის ასორტი იოგურტის დრესინგით

სალათი სტაფილოთი, ნიახურის ძირით და სიმინდით, მსუბუქი იოგურტის დრესინგით

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
მწვანე ბარდა - ჯანმრთელობით სავსე ბურთულები

ბარდა არამარტო ნოყიერია, არამედ სავსეა ჩვენი ორგანიზმისთვის სასარგებლო ინგრედიენტებით. ამ ტიპის ბოსტნეული ძირითადად შეიცავს დიდი ოდენობით ცილებსა და ნახშირწყლებს. მწვანე ბარდა ასევე წარმოადგენს B ჯგუფის ვიტამინების, ასევე C, D, E და K ვიტამინების მდიდარ წყაროს. გარდა ამისა, იგი შეიცავს მრავალ ჯანმრთელობისთვის მნიშვნელოვან მინერალურ მარილებს, როგორიცაა ნატრიუმი, კალიუმი, კალციუმი, ფოსფორი, რკინა, სპილენძი, კობალტი, იოდი და მაგნიუმი.

ჯანმრთელი ძვლები

ბარდის შემადგენლობაში შემავალი ვიტამინი K მნიშვნელოვანი ფაქტორია კალციუმის შეწოვის პროცესში.  ეს იმას ნიშნავს, რომ არ აქვს მნიშვნელობა რამდენ კალციუმს მიიღებს ჩვენი სხეული, მის ნაკლებობას მაინც ვიგრძნობთ თუ ორგანიზმში არ იქნება K ვიტამინი, რამაც საბოლოოდ შეიძლება შეამციროს ძვლების მინერალიზება და გამოიწვიოს ოსტეოპოროზი.

ანტიოქსიდანტების მდიდარი წყარო

მწვანე ბარდა მდიდარია ანტიოქსიდანტებითა და ანთების საწინააღმდეგო ნივთიერებებით, რაც გვიცავს სიმსივნის განვითარებისაგან. იგი შეიცავს ქლოროფილინს (რომელიც წარმოიქმნება მწვანე პიგმენტ ქლოროფილისგან), რომელიც უკავშირდება სიმსივნურ ნაერთებს და აფერხებს მათ შთანთქმას. ბარდა მდიდარია ვიტამინებით A, E და C - ანტიოქსიდანტებით, რომლებიც აახალგაზრდავებს ჩვენს ვენურ სისტემას. ისინი ამცირებენ ჩვენს ვენებში დაგროვილი ქოლესტერინის დონეს და შესაბამისად, ამცირებენ გულის დაავადებებისა და ათეროსკლეროზის განვითარების შანსებს. ამასთან C ვიტამინი ააქტიურებს იმუნურ სისტემას, რაც ასტიმულირებს იმუნური და სისხლის სხვა თეთრი უჯრედების ზრდასა და ეფექტიანობას, ბაქტერიებსა თუ ვირუსებთან საბრძოლველად.

Mental health

მენტალური ჯანმრთელობა

ფოლიუმის მჟავა, რომელსაც მწვანე ბარდა შეიცავს, დიდ ზეგავლენას ახდენს ჩვენს მენტალურ მდგომარეობასა და ხასიათზე. იგი გავლენას ახდენს ნერვული უჯრედების მეტაბოლიზმზე, მათ ზრდასა და რეგენერაციის პროცესზე. ორგანიზმში ამ ნივთიერების ნაკლებობა იწვევს გონებრივ აშლილობას, რაც ხშირად ვლინდება მეხსიერების გაუარესებაში ანდა სწავლასა და ყურადღებასთან დაკავშირებულ პრობლემებში. ფოლიუმის მჟავის ნაკლებობა ხშირი გამომწვევი მიზეზია ისეთ დაავადებების როგორიცაა შფოთვითი აშლილობები, აგრესია და ჰიპერაქტიურობა; ასევე ხშირად ასოცირდება დეპრესიასთან.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description