This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

ნატურალური დიეტა- ვეგეტარიანული

ხორცის გარეშე

ბოლო წლების განმავლობაში ვეგეტარიანიზმი მარგინალური მიმდინარეობიდან უაღრესად მისაღებ კვების ტიპად და ცხოვრების წესად იქცა. ვეგეტარიანული დიეტის მთავარი წესია, ავირიდოთ ნებისმიერი სახის ხორცი.
რა თქმა უნდა, ხორცის გარდა მოიძებნება არაერთი სახის საკვები, რომელიც ცილების საჭირო რაოდენობით გვამარაგებს, არის ყველი, კვერცხი, მარცვლეული, ფქვილი და პარკოსანი მცენარეები.
 
Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.
 
The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

დაიკელით წინაში

დიეტის ყოველი ცვლილება წონის დაკლებას იწვევს, განსაკუთრებით კი საწყის ეტაპზე. აი, ვეგეტარიანულ დიეტაზე გადასვლა მუდმივ წონაში კლებას უზრუნველყოფს. ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში ვეგეტარიანული კვებისა და მისი მეშვეობით დაავადებების პრევენციისა და მკურნალობის მიმართულებით მრავალი სამეცნიერო კვლევა ჩატარდა.  
თქვენთვის საჭირო დიეტა თავად უნდა შეარჩიოთ!

მენიუ

საუზმე დაბალ ცხიმიანი იოგურტი, ერთი ჯამი ბურღულეული, ფორთოხლის წვენი, 2 ტოსტერი მწვანილით ან დაბალ კალორიული ჯემით, ერთი ჭიქა რომელიმე წვენი. მაგ.: სტაფილოს, ვაშლისა და ფორთოხლის მიქსი.
სადილი სპაგეტი ისპანახით ან ვეგეტარიანული რიზოტოთი და ჭიქა ფორთოხლის წვენით. სალათის ფოთოლი ოლივიეს სოუსით.
ვახშამი ტოსტები ხორბლის პურითა და ავოკადოთი, დაჭრილი ხახვი, პომიდორი, ლიმნის წვენი, ბალახეულის ჩაი ან სიმინდის ან ბარდის სალათი ბალახეულის ჩაით.

Recipes that might interest you

ომლეტი სიმინდით
ომლეტი სიმინდით

გულუხვი, ნოყიერი და ძალიან გემრიელი საუზმე. კლასიკური ომლეტი გამდიდრებულია სიმინდის ბუნებრივი ტკბილი გემოთი და მწვანე წიწაკით, რომელიც სრულყოფილს გახდის კერძს

2 persons 15-30 min Easy
მოცარელას და სიმინდის სალათი
მოცარელას და სიმინდის სალათი

მარტივი, გემრიელი და საკვები ელემენტებით სავსე რეცეპტი, ზაფხულის საღამოებისათვის

2 persons 15-30 min Easy
ფახლავა
ფახლავა

აღმოსავლური დესერტი.

6 persons over 45 min Easy
სიმინდის შეჭამანდი
სიმინდის შეჭამანდი

კერძი უნიკალური არომატით.

4 persons 30-45 min Easy
ნატურალური დიეტა- ვეგეტარიანული

ხორცის გარეშე

ბოლო წლების განმავლობაში ვეგეტარიანიზმი მარგინალური მიმდინარეობიდან უაღრესად მისაღებ კვების ტიპად და ცხოვრების წესად იქცა. ვეგეტარიანული დიეტის მთავარი წესია, ავირიდოთ ნებისმიერი სახის ხორცი.
რა თქმა უნდა, ხორცის გარდა მოიძებნება არაერთი სახის საკვები, რომელიც ცილების საჭირო რაოდენობით გვამარაგებს, არის ყველი, კვერცხი, მარცვლეული, ფქვილი და პარკოსანი მცენარეები.
 
Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.
 
The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

დაიკელით წინაში

დიეტის ყოველი ცვლილება წონის დაკლებას იწვევს, განსაკუთრებით კი საწყის ეტაპზე. აი, ვეგეტარიანულ დიეტაზე გადასვლა მუდმივ წონაში კლებას უზრუნველყოფს. ბოლო ორი ათწლეულის განმავლობაში ვეგეტარიანული კვებისა და მისი მეშვეობით დაავადებების პრევენციისა და მკურნალობის მიმართულებით მრავალი სამეცნიერო კვლევა ჩატარდა.  
თქვენთვის საჭირო დიეტა თავად უნდა შეარჩიოთ!

მენიუ

საუზმე დაბალ ცხიმიანი იოგურტი, ერთი ჯამი ბურღულეული, ფორთოხლის წვენი, 2 ტოსტერი მწვანილით ან დაბალ კალორიული ჯემით, ერთი ჭიქა რომელიმე წვენი. მაგ.: სტაფილოს, ვაშლისა და ფორთოხლის მიქსი.
სადილი სპაგეტი ისპანახით ან ვეგეტარიანული რიზოტოთი და ჭიქა ფორთოხლის წვენით. სალათის ფოთოლი ოლივიეს სოუსით.
ვახშამი ტოსტები ხორბლის პურითა და ავოკადოთი, დაჭრილი ხახვი, პომიდორი, ლიმნის წვენი, ბალახეულის ჩაი ან სიმინდის ან ბარდის სალათი ბალახეულის ჩაით.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description