რას გვეუბნება ჯანმრთელი კვების პირამიდა?

ფიზიკური აქტივობა დღეში მინიმუმ 30-45 წუთი უნდა ივარჯიშოთ. რეგულარული ზომიერი დატვირთვა ჯანმრთელ დიეტასთან ერთად ხელს უშლის ჰიპერტონიის განვითარებას. ასევე აფერხებს დიაბეტის განვითარებას და ამცირებს ქოლესტერინის დონეს.

ცეხვილი პური

მარცვლეული პროდუქტები ორგანიზმის ენერგიის ძირითადი წყაროა. ისინი შეიცავს მინერალებსა და ვიტამინებს, ასევე ბოჭკოს, რომელიც აწესრიგებს საჭმლის მონელების პროცესს. თქვენი ყოველდღიური რაციონი მინიმუმ 5 პორცია ცეხვილ პროდუქტს უნდა შეიცავდეს.

ხილი და ბოსტნეული

ხილი და ბოსტნეული, როგორც ძირითადი საკვების ნაწილი მინიმუმ 5-ჯერ უნდა მიიღოთ დღეში. ჩვენი დიეტა უნდა გავამდიდროთ ახალი, გაყინული თუ გამომშრალი ხილითა და ნატურალური წვენებით.

რძე და რძის პროდუქტები

რძე და რძის პროდუქტები კალციუმის მნიშვნელოვანი წყაროა, რომელიც შეუცვლელია ჯანმრთელი ძვლებისა და კბილებისათვის. მიიღეთ მინიმუმ 3-4 პორცია რძე ან რძის პროდუქტები იოგურტის, კეფირის ან ყველის სახით.

ცილოვანი პროდუქტები

ხორცი, თევზი, პარკოსნები და თხილეული ცილების, მინერალებისა და B ჯგუფის ვიტამინების მნიშვნელოვანი წყაროა ყოველდღე ამ პროდუქტების ორი პორცია უნდა მივიღოთ.

ცხიმები ცხიმები უნდა გამოვიყენოთ მხოლოდ კერძების დანამატის სახით. თქვენს რაციონში არსებული ცხიმები თევზის, თხილეულის ან მცენარეული უნდა იყოს. შესაწვავად გამოიყენეთ ზეითუნის ან მცენარეული ზეთი. რას გვეუბნება ჯანმრთელი კვების პირამიდა?

დარწმუნდით, რომ თქვენი ყოველდღიური დიეტა შეესაბამება ჯანმრთელი კვების პირამიდის წესებს.

იხილეთ მეტი:

დიეტები – საუკეთესო დიეტების შერჩევა ჯანმრთელი კვების ტიპები


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ნივრიანი ბაგეტი

ნივრიანი ბაგეტი

ფრანგული სამზარეულოს სიმბოლო.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
ვალდორფის სალათი - ასტორია

ვალდორფის სალათი - ასტორია

სალათი, სასტუმრო ვალდორფ-ასტორიას შეფ-მზარეულისგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
მწვანე ლობიო ნიგვზით

მწვანე ლობიო ნიგვზით

მოამზადეთ მარტივი კერძი მწვანე ლობიოსგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
კომბოსტოს სალათი

კომბოსტოს სალათი

კომბოსტოს სალათის რეცეპტი.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
რას გვეუბნება ჯანმრთელი კვების პირამიდა?

ფიზიკური აქტივობა დღეში მინიმუმ 30-45 წუთი უნდა ივარჯიშოთ. რეგულარული ზომიერი დატვირთვა ჯანმრთელ დიეტასთან ერთად ხელს უშლის ჰიპერტონიის განვითარებას. ასევე აფერხებს დიაბეტის განვითარებას და ამცირებს ქოლესტერინის დონეს.

ცეხვილი პური

მარცვლეული პროდუქტები ორგანიზმის ენერგიის ძირითადი წყაროა. ისინი შეიცავს მინერალებსა და ვიტამინებს, ასევე ბოჭკოს, რომელიც აწესრიგებს საჭმლის მონელების პროცესს. თქვენი ყოველდღიური რაციონი მინიმუმ 5 პორცია ცეხვილ პროდუქტს უნდა შეიცავდეს.

ხილი და ბოსტნეული

ხილი და ბოსტნეული, როგორც ძირითადი საკვების ნაწილი მინიმუმ 5-ჯერ უნდა მიიღოთ დღეში. ჩვენი დიეტა უნდა გავამდიდროთ ახალი, გაყინული თუ გამომშრალი ხილითა და ნატურალური წვენებით.

რძე და რძის პროდუქტები

რძე და რძის პროდუქტები კალციუმის მნიშვნელოვანი წყაროა, რომელიც შეუცვლელია ჯანმრთელი ძვლებისა და კბილებისათვის. მიიღეთ მინიმუმ 3-4 პორცია რძე ან რძის პროდუქტები იოგურტის, კეფირის ან ყველის სახით.

ცილოვანი პროდუქტები

ხორცი, თევზი, პარკოსნები და თხილეული ცილების, მინერალებისა და B ჯგუფის ვიტამინების მნიშვნელოვანი წყაროა ყოველდღე ამ პროდუქტების ორი პორცია უნდა მივიღოთ.

ცხიმები ცხიმები უნდა გამოვიყენოთ მხოლოდ კერძების დანამატის სახით. თქვენს რაციონში არსებული ცხიმები თევზის, თხილეულის ან მცენარეული უნდა იყოს. შესაწვავად გამოიყენეთ ზეითუნის ან მცენარეული ზეთი. რას გვეუბნება ჯანმრთელი კვების პირამიდა?

დარწმუნდით, რომ თქვენი ყოველდღიური დიეტა შეესაბამება ჯანმრთელი კვების პირამიდის წესებს.

იხილეთ მეტი:

დიეტები – საუკეთესო დიეტების შერჩევა ჯანმრთელი კვების ტიპები