გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

როგორ შევავსოთ A ვიტამინის დეფიციტი?

კარგად დაბალანსებული დიეტისა და A ვიტამინის ნორმალური შეწოვის პირობებში მისი დეფიციტი არ უნდა განვითარდეს. საკვებიდან A ვიტამინის მიღების სამი წყარო არსებობს, რომლებიც მის სამ ფორმას შეესაბამება. რეტინოლი ცხოველურ პროდუქტებშია, ბეტა-კაროტინს (პროვიტამინი A) ძირითადად მცენარეებიდან ვიღებთ, ხოლო A კაროტინოიდები ცხიმებიდან სინთეზირდება. ორგანიზმში A ვიტამინის დეფიციტი რამდენიმე შემთხვევაში შეიძლება განვითარდეს: შემცირებული შეწოვისას, მწირი დიეტის შემთხვევაში (ცილებისა თუ ცხიმების დეფიციტის დროს), ალკოჰოლისა თუ თამბაქოს მოხმარებისას და ბავშვებსა თუ ხანდაზმულებში არასწორი დიეტით. A ვიტამინის დეფიციტი გამოვლინდება: ძალიან მშრალი, უხეში კანით იდაყვებსა და მუხლებზე, ასევე მკლავებსა თუ ბარძაყებზე; დაქვეითებული მხედველობა (ამბლიოპია) ბურუსში და ღამე; სიბნელეში შენელებული აკომოდაციით და თვალის სიმშრალით. A ვიტამინის მიღება შესაძლებელია როგორც ცხოველური, ასევე მცენარეული პროდუქტებით. ცხოველურ პროდუქტებში A ვიტამინი ყველაზე დიდი რაოდენობით საქონლის გულ-ღვიძლში, ზოგიერთი თევზის სახეობასა და კვერცხშია. მცენარეული პროდუქტებიდან მას დიდი რაოდენობით შეიცავს სტაფილო, ისპანახი, მწვანე ბარდა, სალათის ფოთოლი, გარგარი, ატამი, ქლიავი და გოგრის თესლი.

დაიწყეთ დღესვე: გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი A ვიტამინით და იგრძენით თავი უკეთესად


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ლაზანია - ხორცითა და ბოსტნეულით
ლაზანია - ხორცითა და ბოსტნეულით

ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი კერძი იტალიური სამზარეულოდან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი რთული
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)

Whether you serve it as a snack or as a side dish, this salad is definitely a special one, an unexpected combination of tastes

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
დამარინადებული ორაგული
დამარინადებული ორაგული

დამარინადებული ორაგული საუცხოო გემოთი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
როგორ შევავსოთ A ვიტამინის დეფიციტი?

კარგად დაბალანსებული დიეტისა და A ვიტამინის ნორმალური შეწოვის პირობებში მისი დეფიციტი არ უნდა განვითარდეს. საკვებიდან A ვიტამინის მიღების სამი წყარო არსებობს, რომლებიც მის სამ ფორმას შეესაბამება. რეტინოლი ცხოველურ პროდუქტებშია, ბეტა-კაროტინს (პროვიტამინი A) ძირითადად მცენარეებიდან ვიღებთ, ხოლო A კაროტინოიდები ცხიმებიდან სინთეზირდება. ორგანიზმში A ვიტამინის დეფიციტი რამდენიმე შემთხვევაში შეიძლება განვითარდეს: შემცირებული შეწოვისას, მწირი დიეტის შემთხვევაში (ცილებისა თუ ცხიმების დეფიციტის დროს), ალკოჰოლისა თუ თამბაქოს მოხმარებისას და ბავშვებსა თუ ხანდაზმულებში არასწორი დიეტით. A ვიტამინის დეფიციტი გამოვლინდება: ძალიან მშრალი, უხეში კანით იდაყვებსა და მუხლებზე, ასევე მკლავებსა თუ ბარძაყებზე; დაქვეითებული მხედველობა (ამბლიოპია) ბურუსში და ღამე; სიბნელეში შენელებული აკომოდაციით და თვალის სიმშრალით. A ვიტამინის მიღება შესაძლებელია როგორც ცხოველური, ასევე მცენარეული პროდუქტებით. ცხოველურ პროდუქტებში A ვიტამინი ყველაზე დიდი რაოდენობით საქონლის გულ-ღვიძლში, ზოგიერთი თევზის სახეობასა და კვერცხშია. მცენარეული პროდუქტებიდან მას დიდი რაოდენობით შეიცავს სტაფილო, ისპანახი, მწვანე ბარდა, სალათის ფოთოლი, გარგარი, ატამი, ქლიავი და გოგრის თესლი.

დაიწყეთ დღესვე: გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი A ვიტამინით და იგრძენით თავი უკეთესად

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description