გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

როგორ შევავსოთ ვიტამინების ნაკლებობა გაზაფხულზე?

საგაზაფხულო დიეტა

ზამთრის შემდეგ ჩვენი სხეული დასუსტებულია მზის სხივების ნაკლებობის გამო, რომელიც ამაღლებს ჩვენს გუნება-განწყობას და წარმოქმნის ვიტამინ D-ს. ამასთან, საკვები, რომელსაც ზამთრის განმავლობაში ვიღებთ, არცთუ ისე დიდი რაოდენობით ვიტამინებს შეიცავს. ამიტომ ზამთრის ბოლოს მნიშვნელოვანია, ორგანიზმს საკმარისი რაოდენობით ვიტამინები მივცეთ, რათა ვიგრძნოთ თავი ენერგიულად, ბედნიერად, ძლიერად და ჯანმრთელად. დარწმუნდით, რომ თქვენი რაციონი შეიცავს:

  • რძის პროდუქტებს,
  • მჭლე ხორცს,
  • ბურღულეულს,
  • ხილს,
  • ბოსტნეულს.

ვიტამინები ბოსტნეულში

ბოსტნეული - ვიტამინების მდიდარი წყაროა. უამრავი შესანიშნავი ბოსტნეული არსებობს, რომლებიც ორგანიზმისათვის საჭირო ყველა ვიტამინს შეიცავს. გაყინული ბოსტნეული არაჩვეულებრივი არჩევანია გაზაფხულისათვის, ვინაიდან ისინი დიდი რაოდენობით ვიტამინებს შეიცავენ და იოლი მოსამზადებელია. მათგან საუცხოო კერძების მომზადებაა შესაძლებელი!

  • A და K ვიტამინისათვის - მიიღეთ ბროკოლი, ბრიუსელის კომბოსტო, სტაფილო, მწვანე ბარდა.
  • C ვიტამინისათვის - მიიღეთ ბროკოლი და ბრიუსელის კომბოსტო.
  • D ვიტამინისათვის - მიიღეთ სოკო.

 რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია: სტრესი ამცირებს თქვენი ორგანიზმის უნარს შეიწოვოს ვიტამინები. ასე რომ, დაიმახსოვრეთ - შეინარჩუნეთ სიმშვიდე და მიირთვით ბოსტნეული! 


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

სალათი ავოკადოთი და მექსიკური მიქსით
სალათი ავოკადოთი და მექსიკური მიქსით

მარტივი, გემრიელი და საკვები ელემენტებით სავსე რეცეპტი, ზაფხულის საღამოებისათვის

4 ადამიანი 15-30 წუთი მარტივი
ბარდის კერძი ახალი კამით
ბარდის კერძი ახალი კამით

ტრადიციული გემრიელი კერძი

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)

Whether you serve it as a snack or as a side dish, this salad is definitely a special one, an unexpected combination of tastes

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
კომბოსტოს სალათი
კომბოსტოს სალათი

კომბოსტოს სალათის რეცეპტი.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
როგორ შევავსოთ ვიტამინების ნაკლებობა გაზაფხულზე?

საგაზაფხულო დიეტა

ზამთრის შემდეგ ჩვენი სხეული დასუსტებულია მზის სხივების ნაკლებობის გამო, რომელიც ამაღლებს ჩვენს გუნება-განწყობას და წარმოქმნის ვიტამინ D-ს. ამასთან, საკვები, რომელსაც ზამთრის განმავლობაში ვიღებთ, არცთუ ისე დიდი რაოდენობით ვიტამინებს შეიცავს. ამიტომ ზამთრის ბოლოს მნიშვნელოვანია, ორგანიზმს საკმარისი რაოდენობით ვიტამინები მივცეთ, რათა ვიგრძნოთ თავი ენერგიულად, ბედნიერად, ძლიერად და ჯანმრთელად. დარწმუნდით, რომ თქვენი რაციონი შეიცავს:

  • რძის პროდუქტებს,
  • მჭლე ხორცს,
  • ბურღულეულს,
  • ხილს,
  • ბოსტნეულს.

ვიტამინები ბოსტნეულში

ბოსტნეული - ვიტამინების მდიდარი წყაროა. უამრავი შესანიშნავი ბოსტნეული არსებობს, რომლებიც ორგანიზმისათვის საჭირო ყველა ვიტამინს შეიცავს. გაყინული ბოსტნეული არაჩვეულებრივი არჩევანია გაზაფხულისათვის, ვინაიდან ისინი დიდი რაოდენობით ვიტამინებს შეიცავენ და იოლი მოსამზადებელია. მათგან საუცხოო კერძების მომზადებაა შესაძლებელი!

  • A და K ვიტამინისათვის - მიიღეთ ბროკოლი, ბრიუსელის კომბოსტო, სტაფილო, მწვანე ბარდა.
  • C ვიტამინისათვის - მიიღეთ ბროკოლი და ბრიუსელის კომბოსტო.
  • D ვიტამინისათვის - მიიღეთ სოკო.

 რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია: სტრესი ამცირებს თქვენი ორგანიზმის უნარს შეიწოვოს ვიტამინები. ასე რომ, დაიმახსოვრეთ - შეინარჩუნეთ სიმშვიდე და მიირთვით ბოსტნეული! 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description