This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არცთუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც. ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია - შუადღისას 15-წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

 

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.
და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყენოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც - მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!


Recipes that might interest you

სიმინდის ნამცხვარი
სიმინდის ნამცხვარი

უგემრიელესი რეცეპტი ფარაონების დროიდან.

4 persons over 45 min Easy
სიმინდი ჩილი & ყველი
სიმინდი ჩილი & ყველი

შესანიშნავი საუზმე იმ მომენტებისთვის, როდესაც საყვარელ სერიალს დივანზე უყურებთ

4 persons 15-30 min Easy
ფახლავა
ფახლავა

აღმოსავლური დესერტი.

6 persons over 45 min Easy
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით

ჯანსაღი და ნოყიერი სალათი უნიკალური გემოების ნაზავით

2 persons 15-30 min Medium
როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არცთუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც. ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია - შუადღისას 15-წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

 

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.
და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყენოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც - მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description