გვერდი ინახავს ინფორმაციას მომხმარებელზე. საიტის გამოყენებით თქვენ ეთანხმებით მის პირობებს.

დეტალურად

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არცთუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც. ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია - შუადღისას 15-წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

 

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.
და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყენოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც - მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ბადრიჯნის ხვეულები
ბადრიჯნის ხვეულები

უგემრიელესი, ქართული საფირმო კერძი.

2 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
ტკბილი სიმინდის ღვეზელი
ტკბილი სიმინდის ღვეზელი

ჰაეროვანი, ნოტიო და გემრიელი ღვეზელი სიმინდით, რომელიც შესძლებს გაგაბედნიეროთ!

10 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
ნივრიანი ბაგეტი
ნივრიანი ბაგეტი

ფრანგული სამზარეულოს სიმბოლო.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
სალათის ასორტი იოგურტის დრესინგით
სალათის ასორტი იოგურტის დრესინგით

სალათი სტაფილოთი, ნიახურის ძირით და სიმინდით, მსუბუქი იოგურტის დრესინგით

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არცთუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც. ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია - შუადღისას 15-წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

 

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.
და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყენოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც - მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description