როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არცთუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც. ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია - შუადღისას 15-წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

 

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.
და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყენოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც - მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

სიმინდის ნამცხვარი
სიმინდის ნამცხვარი

უგემრიელესი რეცეპტი ფარაონების დროიდან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
ორიგინალური მითბოლები (ხორცის ბურთები) კიტრის მწნილით
ორიგინალური მითბოლები (ხორცის ბურთები) კიტრის მწნილით

კლასიკური მითბოლები ახალი გზით შეგიძლიათ მიაწოდოთ!

2 ადამიანი 30-45 წუთი რთული
სიცილიური სპაგეტი - თინუსით
სიცილიური სპაგეტი - თინუსით

რეკომენდებულია შეყვარებული ადამიანებისათვის.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)

Whether you serve it as a snack or as a side dish, this salad is definitely a special one, an unexpected combination of tastes

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

როგორ ვებრძოლოთ გაზაფხულის სისუსტეს?

ვინაიდან ზამთრის დიეტა არცთუ ისე მდიდარია ვიტამინებით, ზამთრიდან გაზაფხულის გარდამავალ პერიოდში ხშირად ვგრძნობთ სისუსტეს, გონების გაფანტულობას, ვართ არა-შრომისუნარიანნი, რომ აღარაფერი ვთქვათ ხასიათზე, რომელიც არც თუ ისე კარგია. ამ დროს ძალიან იოლია გაციებაც. ყოველ წელს ჩვენი ჯანმრთელობა ერთიდაიგივე მდგომარეობაშია, თუმცა ის ჩვენს ხელთაა. იმისათვის, რომ გავაუმჯობესოთ ჩვენი თვითშეგრძნება და ჯანმრთელობა ამ კვირების განმავლობაში, ჩვენს რაციონს უნდა გადავხედოთ და რაღაცეები შევცვალოთ:

  • იყავით ფიზიკურად უფრო მეტად აქტიური,
  • შეისრუტეთ გაზაფხულის მზის ენერგია - შუადღისას 15-წუთიანმა გასეირნებამ სასწაული შეიძლება მოახდინოს,
  • არ დაგავიწყდეთ რაც შეიძლება დიდი რაოდენობით წყლის მიღება.

 

ბოსტნეულის ენერგეტიკული რეცეპტები

ძალიან მნიშვნელოვანია მიიღოთ სპეციალისტების მიერ რეკომენდებული ვიტამინების რაოდენობა.
და რა არის ვიტამინების საუკეთესო წყარო? არაჩვეულებრივი ბოსტნეულის გემრიელი კერძები!  კარგი ის არის, რომ ბოსტნეული შეგიძლიათ გამოიყენოთ მთელი დღის განმავლობაში ნებისმიერ კერძში და მეტიც - მოამზადოთ მათგან სასმელები, რომლისთვისაც ისპანახი საუკეთესოა!