С ვიტამინის დაუფასებელი ღვაწლი

C ვიტამინი ყველაზე პოპულარული ვიტამინია, რომელიც აძლიერებს იმუნიტეტს და გაციებისათვის უებარ წამლად ითვლება. ამიტომ ის უბრალოდ საჭიროა სახლის აფთიაქისათვის, განსაკუთრებით შემოდგომისა და ზამთრის დაავადებებისათვის. მისი რეგულარული მიღება ამცირებს გაციების რისკს და განსაკუთრებით სჭირდებათ ადამიანებისათვის, რომლებიც ვარჯიშობენ ან ფიზიკურად მუშაობენ. C ვიტამინი ამაგრებს სისხლძარღვებს და, შესაბამისად ხელს უშლის სისხლდენასა და სისხლჩაქცევებს. ის ასევე ასტიმულირებს "ცუდი" ქოლესტერინის ჟანგვის პროცესს და შესაბამისად ამცირებს ათეროსკლეროზული დაავადებების განვითარების რისკს. C ვიტამინის დეფიციტმა შესაძლოა, გამოიწვიოს კაპილარების კედლის სისუსტე. ამასთან, ვინაიდან ეს ვიტამინი ხელს უწყობს რკინის შეწოვას, იწვევს ანემიას. C ვიტამინით ნომერ პირველი, ყველაზე მდიდარი საკვები კომბოსტოსებრთა და კენკროვანი ოჯახის წარმომადგენლები არიან. მეორე ადგილზეა კარტოფილი, მესამე - ყვითელი და მწვანე ხილი და ბოსტნეული, ხოლო მეოთხე ადგილზეა დანარჩენი ხილი და ბოსტნეული (მარწყვი, ჟოლო). ცხოველური საკვები ძალიან მცირე რაოდენობით C ვიტამინს შეიცავს.

დარწმუნდით, რომ თქვენი რაციონი C ვიტამინით მდიდარია


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

მწვანე ლობიო ნიგვზით

მწვანე ლობიო ნიგვზით

მოამზადეთ მარტივი კერძი მწვანე ლობიოსგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
ფახლავა

ფახლავა

აღმოსავლური დესერტი.

6 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

მსოფლიოში კარგად ცნობილი ბოსტნეულის კერძი ნიცადან.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
ვანტონი – ჩინური პელმენი

ვანტონი – ჩინური პელმენი

პოპულარული ჩინური კერძი.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
С ვიტამინის დაუფასებელი ღვაწლი

C ვიტამინი ყველაზე პოპულარული ვიტამინია, რომელიც აძლიერებს იმუნიტეტს და გაციებისათვის უებარ წამლად ითვლება. ამიტომ ის უბრალოდ საჭიროა სახლის აფთიაქისათვის, განსაკუთრებით შემოდგომისა და ზამთრის დაავადებებისათვის. მისი რეგულარული მიღება ამცირებს გაციების რისკს და განსაკუთრებით სჭირდებათ ადამიანებისათვის, რომლებიც ვარჯიშობენ ან ფიზიკურად მუშაობენ. C ვიტამინი ამაგრებს სისხლძარღვებს და, შესაბამისად ხელს უშლის სისხლდენასა და სისხლჩაქცევებს. ის ასევე ასტიმულირებს "ცუდი" ქოლესტერინის ჟანგვის პროცესს და შესაბამისად ამცირებს ათეროსკლეროზული დაავადებების განვითარების რისკს. C ვიტამინის დეფიციტმა შესაძლოა, გამოიწვიოს კაპილარების კედლის სისუსტე. ამასთან, ვინაიდან ეს ვიტამინი ხელს უწყობს რკინის შეწოვას, იწვევს ანემიას. C ვიტამინით ნომერ პირველი, ყველაზე მდიდარი საკვები კომბოსტოსებრთა და კენკროვანი ოჯახის წარმომადგენლები არიან. მეორე ადგილზეა კარტოფილი, მესამე - ყვითელი და მწვანე ხილი და ბოსტნეული, ხოლო მეოთხე ადგილზეა დანარჩენი ხილი და ბოსტნეული (მარწყვი, ჟოლო). ცხოველური საკვები ძალიან მცირე რაოდენობით C ვიტამინს შეიცავს.

დარწმუნდით, რომ თქვენი რაციონი C ვიტამინით მდიდარია