С ვიტამინის დაუფასებელი ღვაწლი

C ვიტამინი ყველაზე პოპულარული ვიტამინია, რომელიც აძლიერებს იმუნიტეტს და გაციებისათვის უებარ წამლად ითვლება. ამიტომ ის უბრალოდ საჭიროა სახლის აფთიაქისათვის, განსაკუთრებით შემოდგომისა და ზამთრის დაავადებებისათვის. მისი რეგულარული მიღება ამცირებს გაციების რისკს და განსაკუთრებით სჭირდებათ ადამიანებისათვის, რომლებიც ვარჯიშობენ ან ფიზიკურად მუშაობენ. C ვიტამინი ამაგრებს სისხლძარღვებს და, შესაბამისად ხელს უშლის სისხლდენასა და სისხლჩაქცევებს. ის ასევე ასტიმულირებს "ცუდი" ქოლესტერინის ჟანგვის პროცესს და შესაბამისად ამცირებს ათეროსკლეროზული დაავადებების განვითარების რისკს. C ვიტამინის დეფიციტმა შესაძლოა, გამოიწვიოს კაპილარების კედლის სისუსტე. ამასთან, ვინაიდან ეს ვიტამინი ხელს უწყობს რკინის შეწოვას, იწვევს ანემიას. C ვიტამინით ნომერ პირველი, ყველაზე მდიდარი საკვები კომბოსტოსებრთა და კენკროვანი ოჯახის წარმომადგენლები არიან. მეორე ადგილზეა კარტოფილი, მესამე - ყვითელი და მწვანე ხილი და ბოსტნეული, ხოლო მეოთხე ადგილზეა დანარჩენი ხილი და ბოსტნეული (მარწყვი, ჟოლო). ცხოველური საკვები ძალიან მცირე რაოდენობით C ვიტამინს შეიცავს.

დარწმუნდით, რომ თქვენი რაციონი C ვიტამინით მდიდარია


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

მწვანე ლობიო კვერცხით

მწვანე ლობიო კვერცხით

უგემრიელესი, იოლად მოსამზადებელი საზაფხულო კერძი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
წითელი ლობიო ნიგვზით

წითელი ლობიო ნიგვზით

ფართოდ გავრცელებული ქართული კერძი.

3 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
სიცილიური სპაგეტი - თინუსით

სიცილიური სპაგეტი - თინუსით

რეკომენდებულია შეყვარებული ადამიანებისათვის.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
სიმინდის შეჭამანდი

სიმინდის შეჭამანდი

კერძი უნიკალური არომატით.

4 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
С ვიტამინის დაუფასებელი ღვაწლი

C ვიტამინი ყველაზე პოპულარული ვიტამინია, რომელიც აძლიერებს იმუნიტეტს და გაციებისათვის უებარ წამლად ითვლება. ამიტომ ის უბრალოდ საჭიროა სახლის აფთიაქისათვის, განსაკუთრებით შემოდგომისა და ზამთრის დაავადებებისათვის. მისი რეგულარული მიღება ამცირებს გაციების რისკს და განსაკუთრებით სჭირდებათ ადამიანებისათვის, რომლებიც ვარჯიშობენ ან ფიზიკურად მუშაობენ. C ვიტამინი ამაგრებს სისხლძარღვებს და, შესაბამისად ხელს უშლის სისხლდენასა და სისხლჩაქცევებს. ის ასევე ასტიმულირებს "ცუდი" ქოლესტერინის ჟანგვის პროცესს და შესაბამისად ამცირებს ათეროსკლეროზული დაავადებების განვითარების რისკს. C ვიტამინის დეფიციტმა შესაძლოა, გამოიწვიოს კაპილარების კედლის სისუსტე. ამასთან, ვინაიდან ეს ვიტამინი ხელს უწყობს რკინის შეწოვას, იწვევს ანემიას. C ვიტამინით ნომერ პირველი, ყველაზე მდიდარი საკვები კომბოსტოსებრთა და კენკროვანი ოჯახის წარმომადგენლები არიან. მეორე ადგილზეა კარტოფილი, მესამე - ყვითელი და მწვანე ხილი და ბოსტნეული, ხოლო მეოთხე ადგილზეა დანარჩენი ხილი და ბოსტნეული (მარწყვი, ჟოლო). ცხოველური საკვები ძალიან მცირე რაოდენობით C ვიტამინს შეიცავს.

დარწმუნდით, რომ თქვენი რაციონი C ვიტამინით მდიდარია