საკვები ინგრედიენტების კალორიების ცხრილები

მდიდარი გემო დაბალი კალორიებით

ხშირად გვგონია რომ დაბალკალორიული საკვების მომზადება აუცილებლად გემოს გაწირვის ხარჯზე ხდება. მაგრამ ეს სულაც არ არის ასე. ვინაიდან ბოსტნეულის უმეტესობა არც თუ ისე კალორიულია, თქვენი თეფში შეგიძლიათ შეავსოთ საკვებით, რომელიც არამხოლოდ კუჭს დაანაყრებს, არამედ სასიამოვნოც იქნება გემოს რეცეპტორებისათვის. გახალისდით სამზარეულოში გემრიელი საკვების მომზადებით. ბოსტნეული და ხორცი ხელოვნური სოუსებისა და დანამატების გარეშე გაგაოცებთ მათში დამალული უამრავი არომატით. დაბალკალორიული საკვები სულაც არ არის მოსაწყენი. გაერთეთ ინგრედიენტების უამრავი ფერითა და ტექსტურით - ყოველ დღე უფრო და უფრო მეტი მათგანი ხდება ხელმისაწვდომი ბაზარზე; ასე რომ, შექმენით გემრიელი კერძები. კალორიების ცხრილები

ალტერნატივის პოვნის ხელოვნება

მას შემდეგ, რაც აღმოაჩენთ პროდუქტებს გასაოცრად დაბალი კალორიულობით, თქვენს წინაშე ჯანმრთელი და გემრიელი ალტერნატივის ახალი სამყარო გაიხსნება. გადახედეთ კალორიების ცხრილებს და აღმოაჩინეთ თქვენი ჩვეული არჩევანის უფრო ჯანსაღი ალტერნატივა. ასე მაგალითად, 3 სადილის კოვზი მაიონეზის მაგივრად მიიღეთ 1 სადილის კოვზი მაიონეზი 2 სადილის კოვზი ბერძნული იოგურტით, რომელიც გემოს დაკარგვის გარეშე კალორიების შემცირების ერთ-ერთი იოლი და თვალსაჩინო მაგალითია. გადახედეთ ქვემოთ მოცემულ კალორიების ცხრილებს და დატკბით გემრიელი და ჯანმრთელი კერძებით.


რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

პასტა ლინგვინე მწვანე ზეთისხილით და ყავისფერი სოკოთი
პასტა ლინგვინე მწვანე ზეთისხილით და ყავისფერი სოკოთი

მზვანე სეთისხილისა და ყავისფერი სოკოს ნაზავი რბილ პასტას აძლევს ძლიერ გემოს

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
ბურიტო მექსიკური სოუსით
ბურიტო მექსიკური სოუსით

არომატული და ცხარე ბურიტო მოგიკლავთ შიმშილის გრძნობას.

12 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
ბადრიჯნის როლები ბარდით და ნიგვზის პასტით
ბადრიჯნის როლები ბარდით და ნიგვზის პასტით

A wonderful dish, easy to prepare. The unique taste of eggplant is perfectly complemented by that of sweet peas

2 ადამიანი 30-45 წუთი მარტივი
მწვანე ლობიო ნიგვზით
მწვანე ლობიო ნიგვზით

მოამზადეთ მარტივი კერძი მწვანე ლობიოსგან.

4 ადამიანი 30-45 წუთი საშუალო სირთულის
საკვები ინგრედიენტების კალორიების ცხრილები

მდიდარი გემო დაბალი კალორიებით

ხშირად გვგონია რომ დაბალკალორიული საკვების მომზადება აუცილებლად გემოს გაწირვის ხარჯზე ხდება. მაგრამ ეს სულაც არ არის ასე. ვინაიდან ბოსტნეულის უმეტესობა არც თუ ისე კალორიულია, თქვენი თეფში შეგიძლიათ შეავსოთ საკვებით, რომელიც არამხოლოდ კუჭს დაანაყრებს, არამედ სასიამოვნოც იქნება გემოს რეცეპტორებისათვის. გახალისდით სამზარეულოში გემრიელი საკვების მომზადებით. ბოსტნეული და ხორცი ხელოვნური სოუსებისა და დანამატების გარეშე გაგაოცებთ მათში დამალული უამრავი არომატით. დაბალკალორიული საკვები სულაც არ არის მოსაწყენი. გაერთეთ ინგრედიენტების უამრავი ფერითა და ტექსტურით - ყოველ დღე უფრო და უფრო მეტი მათგანი ხდება ხელმისაწვდომი ბაზარზე; ასე რომ, შექმენით გემრიელი კერძები. კალორიების ცხრილები

ალტერნატივის პოვნის ხელოვნება

მას შემდეგ, რაც აღმოაჩენთ პროდუქტებს გასაოცრად დაბალი კალორიულობით, თქვენს წინაშე ჯანმრთელი და გემრიელი ალტერნატივის ახალი სამყარო გაიხსნება. გადახედეთ კალორიების ცხრილებს და აღმოაჩინეთ თქვენი ჩვეული არჩევანის უფრო ჯანსაღი ალტერნატივა. ასე მაგალითად, 3 სადილის კოვზი მაიონეზის მაგივრად მიიღეთ 1 სადილის კოვზი მაიონეზი 2 სადილის კოვზი ბერძნული იოგურტით, რომელიც გემოს დაკარგვის გარეშე კალორიების შემცირების ერთ-ერთი იოლი და თვალსაჩინო მაგალითია. გადახედეთ ქვემოთ მოცემულ კალორიების ცხრილებს და დატკბით გემრიელი და ჯანმრთელი კერძებით.