სასიამოვნო გზა სასურველი ფორმის მისაღწევად

ისიამოვნეთ ცხოვრებით… აქტიურად!

ვარჯიშის პროცესი საკმაოდ სახალისოა - ცოტაოდენი ოფლი, კუნთების ტკივილი ან დაღლილობა მცირეოდენი საფასურია მიზნის მიღწევით მიღებული ბედნიერებისა და იმის გაცნობიერებისათვის, რომ შეგწევთ ძალა თქვენი სხეულისა და მისი ფორმების შესაცვლელად. დღეისათვის არჩევანი ძალიან დიდია და ყოველწლიურად უფრო და უფრო მეტი ხდება ხელმისაწვდომი. დღეში 30 წუთიანი ვარჯიშითაც კი შედეგი თვალშისაცემი იქნება - უკეთესი და მოყვანილი სხეულის ფორმები თქვენს ხელშია. ბონუსის სახით კი უამრავ სარგებელს მიიღებთ - მეტ ენერგიას, უკეთეს განწყობას, ღიმილს სახეზე და გაუმჯობესებულ ჯანმრთელობას. რატომაც არა?
 
ფორმაში ჩააყენეთ თქვენი სხეული

ჩადექით ფორმაში და გაუზიარეთ სხვებსაც

დიახ, სწორედაც! ფორმაში ჩააყენეთ თქვენი სხეული და გაიზიარეთ მხიარულება მეგობრებთან და საყვარელ ადამიანებთან ერთად. თუ მარტო ვარჯიში არ მოგწონთ, ივარჯიშეთ მეგობართან ერთად. ერთად ვარჯიში საუკეთესო საშუალებაა, ახალი მეგობრების შესაძენად ან ძველ მეგობრებთან და ოჯახის წევრებთან ურთიერთობის გასამყარებლად. ეწვიეთ უახლოეს ფიტნეს კლუბს და სცადეთ სხვადასხვა მიმართულება, როგორიცაა იოგა, ტაი ჩი, პილატესი ან სტეპ-აერობიკა. ივარჯიშეთ სახლში ან ესტუმრეთ ადგილობრივ პარკს და გაისეირნეთ. ხოლო თუ თქვენ რამე უფრო ინტენსიურს ეძებთ, სცადეთ ძუნძული ან სირბილი. აუმაღლეთ ერთმანეთს მოტივაცია, შეეჯიბრეთ ერთმანეთს და ერთად იარეთ დასახული მიზნისაკენ. ერთად დაიღალეთ, ერთად იცინეთ და მიიღეთ სიამოვნება ვარჯიშისაგან!
 

რეცეპტები, რომლითაც შესაძლოა, დაინტერესდეთ

ვანტონი – ჩინური პელმენი

ვანტონი – ჩინური პელმენი

პოპულარული ჩინური კერძი.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
დამარინადებული ორაგული

დამარინადებული ორაგული

დამარინადებული ორაგული საუცხოო გემოთი.

3 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი საშუალო სირთულის
"ჩოპსალათი"

"ჩოპსალათი"

მიმზვიდველი, უგემრიელესი, სალათი გურმანებისთვის.

4 ადამიანი 45 წუთზე მეტი მარტივი
სასიამოვნო გზა სასურველი ფორმის მისაღწევად

ისიამოვნეთ ცხოვრებით… აქტიურად!

ვარჯიშის პროცესი საკმაოდ სახალისოა - ცოტაოდენი ოფლი, კუნთების ტკივილი ან დაღლილობა მცირეოდენი საფასურია მიზნის მიღწევით მიღებული ბედნიერებისა და იმის გაცნობიერებისათვის, რომ შეგწევთ ძალა თქვენი სხეულისა და მისი ფორმების შესაცვლელად. დღეისათვის არჩევანი ძალიან დიდია და ყოველწლიურად უფრო და უფრო მეტი ხდება ხელმისაწვდომი. დღეში 30 წუთიანი ვარჯიშითაც კი შედეგი თვალშისაცემი იქნება - უკეთესი და მოყვანილი სხეულის ფორმები თქვენს ხელშია. ბონუსის სახით კი უამრავ სარგებელს მიიღებთ - მეტ ენერგიას, უკეთეს განწყობას, ღიმილს სახეზე და გაუმჯობესებულ ჯანმრთელობას. რატომაც არა?
 
ფორმაში ჩააყენეთ თქვენი სხეული

ჩადექით ფორმაში და გაუზიარეთ სხვებსაც

დიახ, სწორედაც! ფორმაში ჩააყენეთ თქვენი სხეული და გაიზიარეთ მხიარულება მეგობრებთან და საყვარელ ადამიანებთან ერთად. თუ მარტო ვარჯიში არ მოგწონთ, ივარჯიშეთ მეგობართან ერთად. ერთად ვარჯიში საუკეთესო საშუალებაა, ახალი მეგობრების შესაძენად ან ძველ მეგობრებთან და ოჯახის წევრებთან ურთიერთობის გასამყარებლად. ეწვიეთ უახლოეს ფიტნეს კლუბს და სცადეთ სხვადასხვა მიმართულება, როგორიცაა იოგა, ტაი ჩი, პილატესი ან სტეპ-აერობიკა. ივარჯიშეთ სახლში ან ესტუმრეთ ადგილობრივ პარკს და გაისეირნეთ. ხოლო თუ თქვენ რამე უფრო ინტენსიურს ეძებთ, სცადეთ ძუნძული ან სირბილი. აუმაღლეთ ერთმანეთს მოტივაცია, შეეჯიბრეთ ერთმანეთს და ერთად იარეთ დასახული მიზნისაკენ. ერთად დაიღალეთ, ერთად იცინეთ და მიიღეთ სიამოვნება ვარჯიშისაგან!