This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

წყალი ყოველდღიურ რაციონში

წყალი განუწყვეტლივ გამოიყოფა თირკმლების, ფილტვებისა და კანის მეშვეობით. თუმცა წყლის გამოყოფის უმთავრესი გზა თირკმლებია. თირკმლებიდან წყლის გამოყოფის პროცესი ცვალებადია; ის ორგანიზმში წყლის რაოდენობაზეა დამოკიდებული და საშუალოდ დღეში 1.4 ლიტრის შეადგენს. ფილტვებიდან წყალი ალვეოლებში არსებული ჰაერის დასატენიანებლად ორთქლდება. გაცილებით მეტი წყალი იკარგება ორგანიზმიდან, როდესაც ჰაერი მშრალია. ეს დანაკარგი ასევე იზრდება ფიზიკურ აქტივობასა და ორგანიზმის ტემპერატურის მატებასთან ერთად. ამ გზით დაახლოებით 0.3 ლიტრ წყალს ვკარგავთ დღეში, თუმცა ეს რიცხვი შესაძლოა 2 ლიტრამდეც გაიზარდოს! ამას გარდა, კანი მუდმივად გამოყოფს წყალს ოფლის მეშვეობით. ჩვენ ოფლს მაშინაც გამოვყოფთ, როცა ამას ვერ ვგრძნობთ. ამ გზით დღეში დაახლოებით 0.5 ლიტრ წყალს ვკარგავთ, თუმცა ეს რაოდენობა 1.5-2 ლიტრამდეც შესაძლოა გაიზარდოს ფიზიკური აქტივობისა თუ მაღალი გარემო ტემპერატურის გამო.

მიღებული სითხე წყლის უმთავრესი წყაროა ორგანიზმისათვის. სასმელები, განსაკუთრებით მინერალური წყალი, გამოწურული ხილისა თუ ბოსტნეულის წვენი, ჩაი და ყავა წყლის დღიური რაოდენობის 62%-ს შეადგენს. ახალი ხილი და ბოსტნეული წყლის კიდევ ერთი წყაროა ორგანიზმისათვის. ისინი წყლის დღიური რაოდენობის 18-20%-ს შეადგენენ. მცირე ოდენობით წყალი ასევე შესაძლოა შეიწოვოს ორგანიზმში სხვადასხვა საკვების სახით, როგორიცაა რძე და რძიანი სასმელები, ხორცი და ბურღულეულიც კი.

წყალი ყოველდღიურ რაციონში

უთხარით მეგობრებს, რა შეიტყვეთ წყლის შესახებ


Recipes that might interest you

ცომეული ყველით და ბარდით
ცომეული ყველით და ბარდით

უგემრიელესი მაფინები ბარდისა და ყველის შიგთავსით. ცალკე ან გარნირად მირთმეული, ისინი ამდიდრებენ თეფშს.

3 persons 30-45 min Medium
სევიჩე - მექსიკურად მომზადებული თევზი
სევიჩე - მექსიკურად მომზადებული თევზი

მექსიკური სამზარეულოს ნამდვილი მარგალიტი.

3 persons over 45 min Medium
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით
რიზოტო – ბრინჯით და ბოსტნეულით

ჩინებული იტალიური რეცეპტი ბრინჯით.

4 persons over 45 min Medium
სალათი სიმინდი ბიოთი და ხილით
სალათი სიმინდი ბიოთი და ხილით

შესანიშნავი საუზმე დილისათვის

2 persons under 15 min Easy
წყალი ყოველდღიურ რაციონში

წყალი განუწყვეტლივ გამოიყოფა თირკმლების, ფილტვებისა და კანის მეშვეობით. თუმცა წყლის გამოყოფის უმთავრესი გზა თირკმლებია. თირკმლებიდან წყლის გამოყოფის პროცესი ცვალებადია; ის ორგანიზმში წყლის რაოდენობაზეა დამოკიდებული და საშუალოდ დღეში 1.4 ლიტრის შეადგენს. ფილტვებიდან წყალი ალვეოლებში არსებული ჰაერის დასატენიანებლად ორთქლდება. გაცილებით მეტი წყალი იკარგება ორგანიზმიდან, როდესაც ჰაერი მშრალია. ეს დანაკარგი ასევე იზრდება ფიზიკურ აქტივობასა და ორგანიზმის ტემპერატურის მატებასთან ერთად. ამ გზით დაახლოებით 0.3 ლიტრ წყალს ვკარგავთ დღეში, თუმცა ეს რიცხვი შესაძლოა 2 ლიტრამდეც გაიზარდოს! ამას გარდა, კანი მუდმივად გამოყოფს წყალს ოფლის მეშვეობით. ჩვენ ოფლს მაშინაც გამოვყოფთ, როცა ამას ვერ ვგრძნობთ. ამ გზით დღეში დაახლოებით 0.5 ლიტრ წყალს ვკარგავთ, თუმცა ეს რაოდენობა 1.5-2 ლიტრამდეც შესაძლოა გაიზარდოს ფიზიკური აქტივობისა თუ მაღალი გარემო ტემპერატურის გამო.

მიღებული სითხე წყლის უმთავრესი წყაროა ორგანიზმისათვის. სასმელები, განსაკუთრებით მინერალური წყალი, გამოწურული ხილისა თუ ბოსტნეულის წვენი, ჩაი და ყავა წყლის დღიური რაოდენობის 62%-ს შეადგენს. ახალი ხილი და ბოსტნეული წყლის კიდევ ერთი წყაროა ორგანიზმისათვის. ისინი წყლის დღიური რაოდენობის 18-20%-ს შეადგენენ. მცირე ოდენობით წყალი ასევე შესაძლოა შეიწოვოს ორგანიზმში სხვადასხვა საკვების სახით, როგორიცაა რძე და რძიანი სასმელები, ხორცი და ბურღულეულიც კი.

წყალი ყოველდღიურ რაციონში

უთხარით მეგობრებს, რა შეიტყვეთ წყლის შესახებ

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description