This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

წყალი ყოველდღიურ რაციონში

წყალი განუწყვეტლივ გამოიყოფა თირკმლების, ფილტვებისა და კანის მეშვეობით. თუმცა წყლის გამოყოფის უმთავრესი გზა თირკმლებია. თირკმლებიდან წყლის გამოყოფის პროცესი ცვალებადია; ის ორგანიზმში წყლის რაოდენობაზეა დამოკიდებული და საშუალოდ დღეში 1.4 ლიტრის შეადგენს. ფილტვებიდან წყალი ალვეოლებში არსებული ჰაერის დასატენიანებლად ორთქლდება. გაცილებით მეტი წყალი იკარგება ორგანიზმიდან, როდესაც ჰაერი მშრალია. ეს დანაკარგი ასევე იზრდება ფიზიკურ აქტივობასა და ორგანიზმის ტემპერატურის მატებასთან ერთად. ამ გზით დაახლოებით 0.3 ლიტრ წყალს ვკარგავთ დღეში, თუმცა ეს რიცხვი შესაძლოა 2 ლიტრამდეც გაიზარდოს! ამას გარდა, კანი მუდმივად გამოყოფს წყალს ოფლის მეშვეობით. ჩვენ ოფლს მაშინაც გამოვყოფთ, როცა ამას ვერ ვგრძნობთ. ამ გზით დღეში დაახლოებით 0.5 ლიტრ წყალს ვკარგავთ, თუმცა ეს რაოდენობა 1.5-2 ლიტრამდეც შესაძლოა გაიზარდოს ფიზიკური აქტივობისა თუ მაღალი გარემო ტემპერატურის გამო.

მიღებული სითხე წყლის უმთავრესი წყაროა ორგანიზმისათვის. სასმელები, განსაკუთრებით მინერალური წყალი, გამოწურული ხილისა თუ ბოსტნეულის წვენი, ჩაი და ყავა წყლის დღიური რაოდენობის 62%-ს შეადგენს. ახალი ხილი და ბოსტნეული წყლის კიდევ ერთი წყაროა ორგანიზმისათვის. ისინი წყლის დღიური რაოდენობის 18-20%-ს შეადგენენ. მცირე ოდენობით წყალი ასევე შესაძლოა შეიწოვოს ორგანიზმში სხვადასხვა საკვების სახით, როგორიცაა რძე და რძიანი სასმელები, ხორცი და ბურღულეულიც კი.

წყალი ყოველდღიურ რაციონში

უთხარით მეგობრებს, რა შეიტყვეთ წყლის შესახებ


Recipes that might interest you

ორიგინალური მითბოლები (ხორცის ბურთები) კიტრის მწნილით
ორიგინალური მითბოლები (ხორცის ბურთები) კიტრის მწნილით

კლასიკური მითბოლები ახალი გზით შეგიძლიათ მიაწოდოთ!

2 persons 30-45 min Hard
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით
მექსიკური სალათი მაკარონითა და თინუსით

ჯანსაღი და ნოყიერი სალათი უნიკალური გემოების ნაზავით

2 persons 15-30 min Medium
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)
კომბოსტოს სალათი სიმინდით და ვაშლით (კომბოსტოს სალათი)

Whether you serve it as a snack or as a side dish, this salad is definitely a special one, an unexpected combination of tastes

4 persons 30-45 min Easy
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან
რატატუი - ბოსტნეულის კერძი ნიცადან

მსოფლიოში კარგად ცნობილი ბოსტნეულის კერძი ნიცადან.

4 persons over 45 min Easy
წყალი ყოველდღიურ რაციონში

წყალი განუწყვეტლივ გამოიყოფა თირკმლების, ფილტვებისა და კანის მეშვეობით. თუმცა წყლის გამოყოფის უმთავრესი გზა თირკმლებია. თირკმლებიდან წყლის გამოყოფის პროცესი ცვალებადია; ის ორგანიზმში წყლის რაოდენობაზეა დამოკიდებული და საშუალოდ დღეში 1.4 ლიტრის შეადგენს. ფილტვებიდან წყალი ალვეოლებში არსებული ჰაერის დასატენიანებლად ორთქლდება. გაცილებით მეტი წყალი იკარგება ორგანიზმიდან, როდესაც ჰაერი მშრალია. ეს დანაკარგი ასევე იზრდება ფიზიკურ აქტივობასა და ორგანიზმის ტემპერატურის მატებასთან ერთად. ამ გზით დაახლოებით 0.3 ლიტრ წყალს ვკარგავთ დღეში, თუმცა ეს რიცხვი შესაძლოა 2 ლიტრამდეც გაიზარდოს! ამას გარდა, კანი მუდმივად გამოყოფს წყალს ოფლის მეშვეობით. ჩვენ ოფლს მაშინაც გამოვყოფთ, როცა ამას ვერ ვგრძნობთ. ამ გზით დღეში დაახლოებით 0.5 ლიტრ წყალს ვკარგავთ, თუმცა ეს რაოდენობა 1.5-2 ლიტრამდეც შესაძლოა გაიზარდოს ფიზიკური აქტივობისა თუ მაღალი გარემო ტემპერატურის გამო.

მიღებული სითხე წყლის უმთავრესი წყაროა ორგანიზმისათვის. სასმელები, განსაკუთრებით მინერალური წყალი, გამოწურული ხილისა თუ ბოსტნეულის წვენი, ჩაი და ყავა წყლის დღიური რაოდენობის 62%-ს შეადგენს. ახალი ხილი და ბოსტნეული წყლის კიდევ ერთი წყაროა ორგანიზმისათვის. ისინი წყლის დღიური რაოდენობის 18-20%-ს შეადგენენ. მცირე ოდენობით წყალი ასევე შესაძლოა შეიწოვოს ორგანიზმში სხვადასხვა საკვების სახით, როგორიცაა რძე და რძიანი სასმელები, ხორცი და ბურღულეულიც კი.

წყალი ყოველდღიურ რაციონში

უთხარით მეგობრებს, რა შეიტყვეთ წყლის შესახებ

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description