ეს საიტი იყენებს ქუქიებს მონაცემების შესანახად. საიტის გამოყენების გაგრძელებით თქვენ ეთანხმებით ამ ფაილების გამოყენებას.
ყავის არომატი, ტექსტურა და გემო ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორებია მის შესაფასებლად. თუმცა პირადი გამოცდილება უდიდეს როლს ასრულებს.
გარეგნული ფაქტორები
სანამ ჩვენი გემოსა და ყნოსვის რეცეპტორები შეაფასებენ, ყავას ჩვენ გარეგნულად ვაფასებთ. პირველივე შეხედვით ჩვენ ვაფასებთ ყავის ფერს, ტექსტურასა და ქაფის ბუნებრივ სტრუქტურას. გარდა ამისა, მხედველობის არეში გვხვდება ყავის სერვირების პროცესი. დიდ ყურადღებას ვაქცევთ ფინჯანს, რომლიდანაც ვსვამთ ყავას და ყავის დეკორაციას, როგორიცაა ნაღები შოკოლადით, თხილით ან ფორთოხლის ნაჭრებით.
სურნელი ცხვირი სწრაფად აღიქვამს ყავის ფინჯნიდან წამოსულ არომატს. ადამიანის ყნოსვის რეცეპტორებს 10 000-მდე განსხვავებული არომატის გარჩევა შეუძლია. გემოს 80%-ის შეგრძნება ყნოსვის მეშვეობით ხდება. შთაბეჭდილების გაძლიერება შესაძლებელია სხვადასხვა დანამატის მეშვეობით. ყველაზე ხშირად გამოიყენება დარჩინი, ვანილი და ილი, რომლებიც მნიშვნელოვნად აძლიერებს ყავის არომატს.
გემო ადამიანის ენა ოთხ ძირითად გამოს აღიქვამს: ტკბილი, მლაშე, მჟავე და მწარე. არომატული სიროფები მნიშვნელოვნად ამდიდრებს ყავის გემოს, რომელიც სხვა დანამატებთან კომბინაციაში უნიკალურ კომპოზიციას ქმნის.